عنوان خبر:مراسم توديع و معارفه بخشداران مرکزي و کمالان
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:27:21


مراسم توديع و معارفه بخشداران مرکزي و کمالان با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان درجلسه شوراي اداري شهرستان علي آباد کتول برگزار شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پرتال فرمانداری علی آباد کتول ، جمشيدي، معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان درجلسه شوراي اداري شهرستان علي آباد کتول و مراسم توديع ومعارفه بخشداران مرکزي وکمالان شهرستان ، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مديون فرهنگ عاشورايي دانست و به اهداف شکل گيري نظام ديني اشاره و حفظ و حراست از کرامت انساني و به تعبيري ديگر اعتلاي کرامت و شرافت انساني را اولين رسالت نظام ديني در طرح و معماري حضرت امام(ره) ذکر نمود.
وي دومين هدف شکل گيري نظام اسلامي را اجراي عدالت اجتماعي دانست و تحقق آن را از مظاهر و نمودهاي بسط و گسترش فرهنگ ديني در جامعه برشمرد.جمشيدي مديران را به حرکت در مسير اعتلاي شرافت و کرامت انساني و تحقق عدالت اجتماعي توصيه نمود و از توجه و شناخت زمان و عمل به تکليف بر مبناي موقعيت زماني را دو ويژگي مديران برشمرد.
وي در ادامه افزود:کسي که مدعي است  پرچم نظام مقدس اسلامي را به دوش مي کشد بايد بصير ، شکيبا و خاضع در مقابل حق باشد و با اصرار بر مباني و اصول انقلاب ، در عرصه خدمت رساني از ديگران سبقت بگيرد.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با اشاره به رسالت و وظيفه سنگين مسئولان و لزوم توجه و اهتمام هر چه بيشتر به خدمت كردن به مردم گفت: امام راحل (ره) ، با صراحت از جايگاه مسئوليت به عنوان نوكري مردم ياد و به آن افتخار كرد.
جمشيدي در پايان از مديران خواست بيش از پيش مشكلات مردم و تهديدات جامعه را رصد كنند.
کي پور فرماندارشهرستان علي آباد کتول، در جلسه شوراي اداري شهرستان ضمن قدرداني از همکاري مردم در طرح سرشماري نفوس و مسکن ، خدمت به مردم در هر پستي را افتخاري براي مسئولان دانسته و ضمن تشکر از زحمات بخشداران سابق مرکزي و کمالان اظهار اميدواري نمود اين دو عزيز در عرصه هاي ديگر نيز بتوانند همچون گذشته موفق و سربلند باشندومنصورخسروي را به عنوان بخشدارکمالان و اسماعيل قيجي رابه عنوان بخشدار مرکزي معرفي نمود.
وي با بيان اين مطلب که نياز امروز شهرستان تلاش شبانه روزي مسئولين است فرمود : در سايه ي کار با اخلاص است که در آينده شاهد رشد و تعالي شهر دربخش هاي گوناگون خواهيم بود. کار با اخلاص است که در آينده شاهد رشد و تعالي شهر دربخش هاي گوناگون خواهيم بود.
وي با تشريح برخي از وظايف مديران و مسئولان در قبال مردم و دولت اظهار داشت: بر تمام مسئولين لازم است تا با سعي وافر و برنامه ريزي مناسب خود را با سرعت رو به تزايد دولت هماهنگ کنند.
کي پور قبول مسئوليت در نظام اسلامي را باعث افتخار و سربلندي دانست و گفت اگر کسي توانايي قبول مسئوليتي را دارد و بتواند در اين جايگاه خدمتگزار مردم باشد بايد ابتدا سپاسگزار خداوند باشد و بعد در حفظ و صيانت از اين مقام تلاش کند.
وي با اشاره به زود گذر بودن اين مناصب در دنيا ، دلخوش کردن به اين جايگاه را از آفات مسئوليت پذيري برشمرد و تصريح کرد که مسئولين نظام در هر جايگاهي بايد ابتدا در دنيا پاسخگوي مردم و در آخرت پاسخگوي خداوند متعال باشند.
فرماندار در بخش پاياني سخنان خود ارزش قبول مسئوليت را کسب رضايت مردم و خداوند عنوان کرد و گفت کار عمده اي که يک مسئول بايد انجام دهد اين است که پل ارتباطي بين مردم و نظام باشد و بتواند هم مردم و هم نظام را حفظ کند.
امام جمعه  فاضل آباد حجه الالسلام والمسلمين قاسمي  نيز در سخناني با اشاره اجمالي به برخي ويژگيهاي مديران در نظام اسلامي و آسيبهايي که در کمين اين افراد است ،گفت:شناخت اصول مديريت اسلامي و شناخت ودفع آسيبها و آفات ، رضايت مندي مردم و پيشرفت و شکوفايي نظام اسلامي را موجب مي شود.
وي اصلاح نوع نگاه مسئولان به مردم را خواستار شد و از آنان خواست خود را خادم مردم بدانند و پيامد اصلاح اين نوع نگاه مسئولان را ، اصلاح حقيقي رفتار و حرکت در مسيري که شاکله اين نظام برآن بنا شده است دانست.

http://katool.golestan.gov.ir/layers.aspx?quiz=newsc&id=12808



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3744.html )