عنوان خبر:بیداری اسلامی به برکت فریادهای کوبنده بسیجیان است
دوشنبه 30 آبان 1390 - 20:36:36


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:
امروز اگر بیداری اسلامی در میدان التحریر قاهره، لیبی، تونس و بقیه کشورها اتفاق افتاده به برکت فریادهای کوبنده بسیجیان است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمد‎حسین بابایی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات استان که پیش از ظهر امروز در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: شعار هفته بسیج امروز در سراسر کشور با عنوان بسیج، ولایت و بیداری آغاز شد که این مهم شعار نیست بلکه واقعیتی است که برکات آن امروز شامل حال همه جهان شده است.
وی خطاب به بسیجیان بیان داشت: قدم گذاشتن، نفس کشیدن، تحمل سختی‎ها، ایثار و از‎خودگذشتگی و پوشیدن لباس رزم، آثارش را در بیداری اسلامی نشان داده است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حضور بسیجیان در همه صحنه‎ها را تاثیر‎گذار خواند و افزود: امروز بسیجیان با شرکت در صبحگاه مشترک و حضور نظامی خود اعلام کردند که همانند 32 سال قبل از انقلاب و همانند دهه اول انقلاب کماکان با روحیه عالی و در زیر لوای پرچم ولایت یعنی بسیج همیشه آماده هستند.
بابایی در سخنانی به بیانات امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا مجهز به همه جهازهای درجه اول دنیاست، اما کشور ایران مجهز به قدرتی بالاتر که توجه به خدا و اسلام است که نباید فراموش کنیم ما آمده‎ایم که با چنین قدرت بزرگ که علاوه بر قدرت تسلیحاتی به قدرت‎های بزرگ شیطانی مجهز است ایستاده و به مقابله بپردازیم.
وی اذعان داشت: سطر‎سطر پیام امام قابل تجزیه و تحلیل است که قطعا بارها و بارها بسیجیان آن سخنان را مرور کرده‎اند که همیشه تازگی دارد و با دقت در آن پیام‎ها امروز بسیجی به اهمیت خود می‌تواند پی‎برده که در چه مسیری قرار دارد.


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900830000661



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3747.html )