عنوان خبر:ایجاد 20 میلیون متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه آزاد
پنجشنبه 24 آذر 1390 - 19:57:50


رئیس فدراسیون ورزش های بین دانشگاهی جهان گفت:
بیش از 20 میلیون مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شد.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام قدیمی صبح پنجشنبه در بازدید از واحد دانشگاهی علی آبادکتول افزود: این امر نشان از توجه وی‍ژه به ورزش و سلامت در این نهاد علمی می دهد.

وی اظهار داشت: رسیدن به اهداف عالی انسانی در پوشش فعالیت‌های مثبت ورزشی بین دانشجویان از اهداف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.
قدیمی با اشاره به این مطلب که در دنیای ورزش علاوه بر مدال فنی، ورزشکار باید مدال علمی و شخصیت هم داشته باشد، انتقال ارزشهای فرهنگی و اسلامی را یکی از الزامات دنیای ورزش عنوان کرد.
وی افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت های بی شائبه دکتر جاسبی با ایجاد محیط های با نشاط و شاداب در محیطهای دانشگاهی در این خصوص بسیار موفق عمل کرده است.

قدیمی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس واحدهای مختلف در اکثر نقاط کشور زمینه تحصیل برای مشتاقان علم را بوجود آورده است و ما امروز در واحد علی ابادکتول با سبکی جدید و نو مواجه می شویم که باید در دیگر واحدهای دانشگاهی نهادینه شود.
وی امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی واحد علی آباد کتول را  دور انتظار توصیف کرد و گفت:‌ توسعه کمی و کیفی واحد علی ابادکتول ، نشان از پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط ایران است.

وی از بخشهای مختلف واحد علی آباد کتول از قبیل دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، سالن ورزشی شهید دکتر صادقی، سالن ورزشی شهید چمران، مجتمع آزمایشگاهی خوارزمی، سلف سرویس و دانشکده فنی و مهندسی بازدید کرد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1484193



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3791.html )