عنوان خبر:اختتاميه سرشماري نفوس و مسکن شهرستان علي آباد کتول
پنجشنبه 24 آذر 1390 - 20:05:34


مراسم اختتاميه سرشماري نفوس و مسكن و تجليل از عوامل اجرايي اين طرح ملي در محل فرمانداري شهرستان برگزار گرديد .



به گزارش پیام گلستان به نقل از پورتال فرمانداری علی آباد کتول، علي اکبر کي پورفرماندارشهرستان علي آباد کتول در مراسم اختتاميه طرح سرشماري عنوان كرد :  نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن نشانگر تلاش جمعي در شهرستان است.
کي پور در اين مراسم با مثبت ارزيابي كردن نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1390 آنرا يك تلاش جمعي در شهرستان دانست و گفت : سرشماري عمومي نفوس و مسكن بزرگترين طرح آماري كشور است كه در مدت زمان معين همزمان در نقاط شهري و روستايي به اجرا گذاشته مي شود و بر اساس آن اطلاعات موجود خانوار با مراجعه ماموران سرشماري به درب منازل از آنها گرفته مي شود تا در برنامه ريزي هاي كلان كشور مورد استفاده قرار گيرد .
فرماندار در ادامه با اشاره به همكاري خوب مردم با  ماموران سرشماري در طول اجراي اين طرح ملي اظهار داشت : همكاري خوب مردم در مدت اجراي طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن موجب شد تا اين طرح با موفقيت در شهرستان اجرا شود .
کي پور فرماندارشهرستان در اين مراسم از عوامل اجرايي طرح اعم از ماموران سرشماري ، بازبينان و كارشناسان گروه و معتمدين و  مديران دستگاههاي اجرايي كه در اجراي طرح سرشماري همكاري داشتند تشكر و قدرداني نمود
.

http://katool.golestan.gov.ir/layers.aspx?quiz=newsc&id=13063



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3793.html )