عنوان خبر:گلستان ميزبان اجلاس رؤساي شوراهاي اسلامي كشور
شنبه 10 مهر 1389 - 06:03:40


به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي استان گلستان، جمشيد كردي  رئيس شوراي اسلامي استان گلستان ،در جلسه علني شوراي اسلامي استان گلستان اظهار داشت: اين اجلاس در تاريخ 14 و 15 مهر ماه جاري در گرگان افتتاح مي‌شود و در صورت سفر رئيس جمهوري اسلامي ايران به استان، احتمال حضور ايشان در اين اجلاس نيز وجود دارد.



وي اين اجلاس را فرصت مناسبي براي شناساندن ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي استان به سراسر كشور اعلام كرد و اظهار اميدواري كرد؛ با حضور مهندس چمران، رئيس شوراي عالي استان‌هاي كشور و تعامل وي با مديران استاني و كشوري زمينه خدمت‌رساني بيشتر به مردم گلستان فراهم شود.
در اين جلسه در خصوص نحوه ميزباني استان گلستان و برگزاري جلسات متعدد در شهرهاي مختلف بحث و تبادل نظر شد.
رئيس شوراي اسلامي استان گلستان در ابتداي اين جلسه با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران پرافتخار دفاع مقدس براي كشور و ملت ايران دستاوردهاي زيادي به همراه داشته است.
كردي ايستادگي در مقابل تمام ابرقدرت‌هاي جهان، الگوپذيري ساير كشورهاي مبارز از جمهوري اسلامي و غلبه بر جنگ نرم دشمنان در سال‌هاي اخير را از اهم اين دستاوردها خواند و افزود: در تاريخ ايران هر وقت جنگي اتفاق مي‌افتاد، قسمتي از خاك كشور از دست مي‌رفت اما در هشت سال دفاع مقدس وجبي از خاك پر افتخار ايران اسلامي كاسته نشد.
وي به سخنان اخير مقام معظم رهبري هم اشاره نمود و تصريح كرد: همه وظيفه داريم در راستاي ايجاد اميد به آينده و جلوگيري از ايجاد فضاي بدبيني تلاش كنيم.
كردي با بيان اينكه حضرت امام (ره) همواره بر وضعيت فعلي افراد تاكيد داشتند، اظهار داشت: داشتن سوابق خوب و پايبندي به نظام و ولايت كافي نيست، بلكه استمرار آن مهم است.
رئيس شوراي اسلامي استان گلستان وحدت كلمه را عامل پيروزي و سربلندي ملت ايران در تمام عرصه‌ها اعلام كرد و گفت: وحدت بايد حول محور نظام، آرمان‌هاي شهدا و رهبري باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-381.html )