عنوان خبر:توسعه كمي و كيفي واحد علي آبادكتول ، نشان از پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي
دوشنبه 28 آذر 1390 - 21:38:15


رئيس پژوهشكده تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي گفت:
امكانات و تجهيزات آموزشي و پژوهشي واحد علي آباد كتول  دور از انتظار است و ‌ توسعه كمي و كيفي این واحد دانشگاهی، نشان از پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي در اقصي نقاط ايران است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پرتال دانشگاه آزاد علی آباد، دکتر بهرام قدیمی  با حضور در واحد علي آباد كتول ،  پس از ذكر فاتحه بر مزار شهداي گمنام و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و شهدا از بخشهاي مختلف اين واحد دانشگاهي بازديد كرد. وی در حاشيه برگزاری دومین کنفرانس ملی فیزیولوژی و روان شناسی ورزشی با بازديد از بخشهاي مختلف واحد علی آباد کتول از قبيل دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي ، سالن ورزشي شهيد دكتر صادقي، سالن ورزشي شهيد چمران ، مجتمع آزمايشگاهي خوارزمي ، سلف سرويس و دانشكده فني و مهندسي در جریان وضعیت علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی قرار گرفت . وی در گفت و گو با خبرنگار آنا ضمن تبيين نقش ويژه دانشگاهها و مراكز آموزش عالي در پيشبرد اهداف علمي كشور، از ورزش و دانش بعنوان دو مقوله مكمل ياد كرد و گفت : طبعاً هرفردي براي كسب علم و دانش نياز به يك بدن سالم دارد . قدیمی با اشاره به اين مطلب كه در دنياي ورزش علاوه بر مدال فني، ورزشكار بايست مدال علمي و شخصيت هم داشته باشد ، انتقال ارزشهاي فرهنگي و اسلامي را يكي از الزامات دنياي ورزش عنوان كرد و افزود : خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامي با حمايت هاي بي شائبه دكتر جاسبي با ايجاد محيط هاي با نشاط و شاداب در محيطهاي دانشگاهي در این خصوص بسيار موفق عمل كرده است . رئيس فدراسيون ورزش هاي بين دانشگاهي جهان با اشاره به فراهم شدن بيش از 20 ميليون مترمربع فضاي ورزشي در دانشگاه آزاد اسلامي ، اين امر را نشان از توجه وي‍ژه به ورزش و سلامت در اين نهاد علمي عنوان كرد و افزود : رسيدن به اهداف عالي انساني در پوشش فعاليت‌هاي مثبت ورزشي بين دانشجويان از اهداف اصلي دانشگاه آزاد اسلامي است .
دكتر قديمي در بخش پاياني از بازديد خود خاطرنشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامي با تاسيس واحدهای مختلف در اكثر نقاط كشور زمينه تحصيل براي مشتاقان علم را بوجود آورده است و ما امروز در واحد علی ابادکتول با سبکی جدید و نو مواجه می شویم که باید در دیگر واحدهای دانشگاهی نهادینه گردد. وی امكانات و تجهيزات آموزشي و پژوهشي واحد علي آباد كتول را  دور انتظار توصيف كرد و گفت :‌ توسعه كمي و كيفي واحد علي ابادكتول ، نشان از پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي در اقصي نقاط ايران است.

http://www.aliabadiau.ac.ir/layers.aspx?quiz=newsc&id=721



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3812.html )