عنوان خبر:اجرای رایانه ای انتخابات در یک حوزه استان
يكشنبه 4 دي 1390 - 01:39:53


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:
اخذ رأی در یک حوزه انتخابات استانها به صورت 100 درصد رایانه ای برگزار می شود.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا جمشیدی ظهر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در اولین جلسه معاونت سیاسی امنیتی استانداران در وزارت کشور به طور شفاهی اعلام شد که 10 درصد انتخابات در کشور به صورت رایانه ای برگزار شود که سهم هر استان تعیین خواهد شد.

وی تصریح کرد: گلستان هم آمادگی کامل برای برگزاری این شیوه انتخابات را دارد به نحوی که تمامی فرآیندهای انتخابا تبه صورت رایانه ای برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: پس از ابلاغ تشکیل ستاد انتخابات در استان توسط استاندار از 15 مهرماه این ستاد با 6 کمیته دیگر در استان شکل گیری و ساماندهی شده و تا به امروز نیز به فعالیت های خود ادامه داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان عنوان کرد: تاکنون 6 جلسه ستاد انتخابات و 2 جلسه مشترک با هیئت های نظارت برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری انتخابات سالم است، گفت: ما در این انتخابات به دنبال حضور و مشارکت گسترده مردم هستیم.

جمشیدی اضافه کرد: با حضور حداکثری و ایجاد فضای امن در پی نا امید کردن دشمنان خواهیم بود.

وی اذعان داشت: دشمن نیز در فضای موجود به دنبال استراتژی خاصی است تا انتخابات در یک فضای کاملاً امنیتی و با مشارکت حداقلی برگزار شود ولی ما بگونه ای عمل خواهیم کرد که دشمنان مأیوس شوند.

وی تاکید کرد: مردم سالاری دینی با حضور مردم و در یک انتخابات همگانی میسر می شود.

وی افزود: مردم سالاری دینی که در کشور وجود دارد عامل پایداری ملت ایران است.

 

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1491778




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3830.html )