عنوان خبر:سربلندی مردم ایران در حماسه نهم دی
پنجشنبه 8 دي 1390 - 01:39:47


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان گفت:
مردم ایران در حماسه نهم دی ماه 88 از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین 'حسنعلی مازندرانی' روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه كه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد طی سخنانی به تلاش برخی جریان ها برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه و سنگ اندازی در مسیر انقلاب اشاره كرد.

وی افزود: دشمن با ورود به جنگ نرم و توسل به شیوه هایی نظیر ترویج فساد و فحشا و باورهای غیر عقلانی ، رواج شبهات فكری و دینی ، تقویت سكولاریسم ، مدسازی و تبلیغ و ترویج زندگی به سبك غربی ها ، تضعیف نظام فقاهتی و ایجاد شائبه ناكارامدی سعی در ایجاد خلل در روند نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت كه مردم ایران با حضور به موقع و قاطعانه خود در جریان حماسه نهم دی ماه این توطئه ها را خنثی كردند.

در این مراسم كه با حضور دكترمحسنی رییس ، معاونین ، مدیران ، كاركنان و دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان درمسجد خاتم الانبیای دانشگاه برگزار شد، وی گفت: جریان فتنه در سال 88 تلاش گسترده ای برای تغییر جریان انقلاب كرده بود ولی در مقابل رای قاطع ملت و حمایت و تجدید میثاق ملت با رهبر شكست و سیلی سختی خورده و عقب نشست.

مازندرانی با اشاره به حركتهای خزنده جریان فتنه و با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نقش عاشورا در خنثی سازی فتنه، گفت: نهم دی ماه خیزش روحیه عاشورایی مردم ایران اسلامی و در واقع نمایانگر عمق تاثیرگذاری حادثه عاشورا بر مردم ما بود.

وی با بیان اینكه فتنه گران فكر نمی كردند شكست به این سنگینی در انتظارشان باشد تاكید كرد: این موضوع حقیقتی است كه وقتی انقلاب توسط دشمن مورد هجوم قرار گرفت تمامی مردم از هر قشرو قوم و منطقه ای برای دفاع از حیثیت نظام و انقلاب وارد صحنه شده و باعث متلاشی شدن ترفندهای دشمنان شدند.

مازندرانی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: این انتخابات بسیار حساس است و مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در صحنه انتخابات مشت محكمی بردهان دشمنان اسلام و یاوه گویان خواهند زد.

 

http://www.irna.ir/News/30736739/-/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7/




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3851.html )