عنوان خبر:بهره‌برداری فرودگاه کلاله
پنجشنبه 8 دي 1390 - 01:41:23


فرماندار شهرستان کلاله از بهره‌برداری فرودگاه این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.



به گزارش پیام گلستان نورالله نوراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مساعدت و همکاری استاندار گلستان و مسئولان سازمان هواپیمائی کشور و استان گلستان باعث شد عملیات ساخت و ساز فرودگاه شهرستان کلاله سرعت بیشتری بگیرد به طوری که این فرودگاه در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزنده‌ای در شهرستان کلاله صورت گرفته که این فرودگاه یکی از این اقدامات ارزنده است و می‌تواند به لحاظ تردد به مسافران شرق استان کمک‌های فراوانی کند.
فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به روند رو به رشد ساخت و ساز سایت 480 واحدی مسکن مهر شهرستان اذعان داشت: در حال حاضر عملیات تکمیلی 300 واحد مسکن مهر شهرستان به اتمام رسیده و در تلاش هستیم با همکاری و مساعدت مسئولان و بنیاد مسکن شهرستان ادامه ساخت و ساز واحدهای باقی مانده هم تا پایان امسال به پایان برسد و به بهره‌برداری برسد.
نوراللهی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی آغاز شده است انتظار است هم مردم و هم مسئولان همکاری لازمه را در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری داشته باشند تا در نتیجه انتخاب افرادی اصلح ساخت و ساز منطقه و استان و نهایتا ایران اسلامی روند روبه رشد خود را با سرعت بیشتری طی کند.
وی توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را بهترین خط‌مشی برای مردم و مسئولان خواند و تصریح کرد: باید همه ما به هوش باشیم و از دستورات معظم له که می‌فرمایند مشارکت عمومی، رعایت دقیق قانون، وحدت و انسجام ملی، اعلام بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم به نحو شایسته‌ای الگوبرداری کنیم تا افتخاری دیگر را رقم بزنیم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901007000556



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3852.html )