عنوان خبر:نهم دی ماه روزی ماندگار در تاریخ كشور
پنجشنبه 8 دي 1390 - 21:36:46


دانشگاهیان دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان با انتشار بیانیه هایی در گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، اظهار داشتند: خروش خودجوش مردم علیه استكبار و ایادی آنها، 9 دی را به روزی ماندگار در تاریخ كشور تبدیل كرد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، پایگاه مقاومت بسیج كاركنان و پایگاه بسیج دانشجویی طی بیانیه های جداگانه ای ضمن گرامی داشت حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه بر دفاع از ارزش های اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت تاكید كردند.

در بخشی از این بیانیه ها آمده است: در نهم دی ماه 88 شاهد حماسه ای دیگر از ملت ایران بودیم خروش خودجوش مردم علیه استكبار و ایادی آن ها در دفاع از ارزش ها و ولایت فقیه، نقطه عطفی دیگر در اثبات عظمت آنان شد و 9 دی را به روزی ماندگار در تاریخ این كشور بدل كرد.

در قسمت دیگری از این بیانیه ها با اشاره به حماسه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه آمده است: دو سال از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از عقاید و آرمان های خود در یوم اله 9 دی گذشت مردم انقلابی ایران با حضور پرشكوه و یكپارچه در راهپیمایی نهم دی ماه 88 ثابت كردند كه توطئه ها و نقشه های استكبار جهانی نتوانسته حركت آن ها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای كند یا متوقف كند.

در ادامه آمده است: در حقیقت حماسه پرشكوه و ماندگار و بی بدیل نهم دی ماه 1388، علاوه بر آن كه چشم فتنه گران داخلی را كور و آنان را منزوی كرد، آب سردی هم بر پیكر تبلیغات واهی و جنگ نرم و نقشه های براندازی دشمنان خارجی ریخت كه اثبات كرد ایرانیان ولایت مدار، همواره بر پایه اندیشه های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العلی) آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مومن، بابصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشكوه چنان تجلی یافت كه به فرموده مقام معظم رهبری اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شكر به جای آورده شود باز هم كم است.

در بخش دیگری از این بیانیه ها با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه خاطرنشان شده: استیصال قدرت های استكباری و زوال جریان فتنه، نوید امیدبخشی از آینده پرفروغ نظام مقدس جمهوری اسلامی و صدور انقلاب آزادی بخش ایران اسلامی را به دنیا می دهد.

در پایان بیانیه های صادره خاطرنشان شده است: در سالگرد حماسه تاریخی نهم دی، یاد این حماسه جاودان و ماندگار را گرامی داشته و از درگاه ایزد منان توفیق بصیرت و خدمتگزاری شایسته به مردم فهیم، انقلابی و زمان شناس این خالصان حماسه های ماندگار و حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت اله خامنه ای 'مدظله العالی' را مسالت كرده و با حضور هوشمندانه خود عرض ارادت مجددی خواهیم داشت با ارزش های والای اسلام و انقلاب، امام راحل عظیم الشان و با پایداری و تبعیت پذیری خود از مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای تاكید خواهیم كرد.

 

http://www.irna.ir/News/30738256/-%D9%8E/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7/




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3857.html )