عنوان خبر:معاون جديد برنامه‌ريزي استاندار گلستان دارايي‌هاي خود را اعلام كرد
شنبه 10 مهر 1389 - 23:34:09


رضا غلامي معاون جديد برنامه‌ريزي استاندار گلستان امروز در گرگان با تاكيد بر ساده‌زيستي مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار داشت: اعلام دارايي‌ها مسئولان علاوه بر شفاف‌سازي در فضاي جامعه موجب ايجاد اعتماد عمومي مردم به مديران نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد شد.



وي اعلام عمومي مسئولان در اين خصوص را باعث اعتمادسازي بيشتر مردم به مديران اعلام كرد و اطلاع‌رساني آن را يكي از ضروريات و ملزومات اين امر دانست.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان با اشاره به ساده‌زيستي بزرگان انقلاب اسلامي و خصوصا امام راحل تصريح كرد: امام خميني (ره) يكي از شخصيت‌هاي برجسته ديني و از رهبران بزرگ سياسي در جهان اسلام بودند و يكي از ويژگي‌هاي بارز ايشان ساده‌زيستي و دوري از تجملات بود.
غلامي با بيان اينكه هم اكنون همه دوستان و دشمنان به سادگي و ساده‌زيستي مقام معظم رهبري، معترف هستند، افزود: زندگي مقام معظم رهبري، بسيار ساده و در پايين‌ترين سطح و با كمترين امكانات است و با وجود مسئوليت‌هاي زياد قبل و بعد از آن تغيير خاصي نداشته است.
وي زندگي و منش رفتاري و مديريتي دكتر احمدي‌نژاد را هم برگرفته از بزرگان دين و انقلاب دانست و گفت: زندگي چنين بزرگاني بايد راهنما و الگويي مديريتي خوبي براي همه مسئولان باشد.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان فهرست اموال خود را يك واحد آپارتمان 60 متري در تهرانپارس اعلام كرد و خاطرنشان كرد: بخشي از اقساط اين آپارتمان هنوز باقي مانده است.
غلامي يك دستگاه خودروي پژو GLX (كه به صورت اقساط خريداري شده)، يك خط تلفن ثابت در تهران، يك خط تلفن همراه و مبلغ يك ميليون و 100 هزار تومان سهام را از ديگر دارايي‌هايي شخصي خود اعلام كرد.
معاون جديد برنامه‌ريزي استاندار گلستان، متولد روستاي سلطان‌آباد شهرستان گرگان داراي مدرك كارشناسي ارشد اقتصاد از دانشگاه شهيد بهشتي تهران و نفر اول دوره فوق‌ليسانس بوده است.
پيش از اين وي مشاور نهاد و مدير كل نظارت و هماهنگي در سياست‌هاي زيربنايي و توليدي معاون اول و سرپرست معاونت نظارت و هماهنگي در سياست‌هاي اقتصادي علمي و فرهنگي، دكتر داودي معاون اول وقت رئيس جمهور بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-386.html )