عنوان خبر:عملکرد ضد قانون فتنه گران
شنبه 10 دي 1390 - 22:02:00


جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) در گرگان گفت: فتنه‎گران حرف قانون زدند ولی ضدقانون عمل کردند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمد شعبانی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که باحضور پرشور مردان و زنان ولایتمدار گلستانی در مسجد جامع گرگان برگزارشد، اظهار داشت: دشمن اگر خط قرمزها را رد کند مردم حاضر هستند با تمام توان در مقابل هر جریانی که باشد بایستند.
وی تصریح کرد: حضور با شکوه ملت ایران در حفظ ارزش‎ها و آرمان‎های این انقلاب در گذشته نیز افتخارآفرین بوده است.
وی با بیان اینکه مردم استان گلستان انصافا حضورشان در حماسه ماندگار 9 دی واقعا قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: مردم ما نشان داده‎اند آن جایی که  هجمه به اصول‎شان باشد نسبت به اصول هیچگاه کوتاه نمی‎آیند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) تصریح کرد: اکثر سران فتنه ریزش پیدا کرده‎اند ولی آنها با قیامت چه خواهند کرد چراکه این مردم صادقانه در پای صندوق‎های رای آمدند ولی چون نتیجه خلاف آنچه فتنه‎گران می‎خواستند شد انتخابات را به دروغ اتهام بستند، فتنه‎گران حرف قانون زدند ولی ضد قانون عمل کردند.
شعبانی یادآور شد: حضور باشکوه گلستانی‎ها در مراسم 9 دی تجلی ولایتمداری مردم را نشان داد و آفرین بر امام راحل که چنین نسلی را آگاه کرد که چه در زمان انقلاب و چه در حوادث بعد از انقلاب به خصوص فتنه 1388 با بصیرت وارد میدان شود.
وی متذکر شد: آنهایی‎که با اغتشاش کف خیابان‎ها آمدند و با شعارهای هنجارشکنانه در مقابل این انقلاب ایستادند 9 دی پاسخی بود به آنچه آنان فکر می‎کردند تا مسیر پوشالی‎شان تغییر کند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) بیان داشت: برخی هنوز غبار فتنه روی صورت‎شان نشسته است، برخی خواص می‎گفتند ما در دعوای سیاسی کاری نداریم و متاسفانه هنوز در این مسئله ابهام دارند.
شعبانی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات برای نظام ما یک ارزش و فرصت است ولی عده‎ای بنا دارند تا چالش ایجاد کنند و ما امروز باید کالبد شکافی کنیم افرادی که وارد صحنه انتخابات می‎شوند از صلاحیت لازم برخوردار باشند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901009000936



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3864.html )