عنوان خبر:معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره ملی عكس نگاه سرخ
شنبه 10 دي 1390 - 22:03:04


با پایان یافتن كار داوری نخستین جشنواره ملی عكس 'نگاه سرخ' با موضوع محرم، نفرات برتر این جشنواره مشخص شدند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از ایرنا، این مراسم روز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و هنرمندان در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

از میان دوهزار و 600 اثر رسیده از 420 عكاس از سراسر كشور، هیئت داوران، پس از بررسی 72 اثر از 50 عكاس را به عنوان آثار برتر معرفی كردند.

همچنین هیئت داوران از میان 72 اثر نهایی، هفت اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب و جوایز ویژه را به این آثار اختصاص دادند.

برهمین اساس، 'امیرعلی جوادیان' از تهران و 'علی رفیعی' از جزیره كیش به ترتیب عناوین اول و دوم را كسب كردند كه به این نفرات لوح تقدیر، تندیس جشنواره و كمك هزینه سفر به مكه مكرمه اهدا شد.

'محمدعلی خراسانی' از گرگان، 'علیرضا عطاریانی' از تهران، 'مهران مافی بردبار' از قزوین'، 'كلثوم ریاحی' از تهران و 'محمدرضا معصومی' از تهران نیز به ترتیب عناوین سوم تا هفتم را كسب كردند.

به این نفرات لوح تقدیر، تندیس جشنواره و كمك هزینه سفر به كربلای معلی اهدا شد.

'حسن رحیمی' از گنبدكاووس، 'حسن نوری' از گرگان، 'سهند بادلی' از تهران، 'امیر سلامت' و 'عقیل مهقانی' هر دو از گرگان از سوی هیئت داوران، شایسته تقدیر شناخته شدند كه لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار ریال جایزه نقدی به آنان اهدا شد.

در بخش عكاسی با موبایل نیز 'محمد فرمانی' عنوان برتر را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه ای را دریافت نمود.

از سوی هیئت داوران، ضمن معرفی و ارائه آثار برتر این جشنواره، به افراد زیر كه آثارشان پذیرفته شده بود، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد:

مجید میهن دوست، مصطفی حسن زاده، محمد مهدی امیا، معین مطلق، جمیله ابراهیمی، امیر عموزاده، حامد نیرومندقوچانی، سعید صدیقی تنكابنی، معصومه كریمی، سیدمهدی ابوالقاسمی، محمدجواد رنجبر، ناصر نورزایی، رامین روشنی، سیامك درفشی، شایان عارف، محمدعلی عباسی، محدثه پارسا، محدثه عامری، زهرا بیدرنامنی، عادله حاجی محمدی، امیرحسین یاوری فر، محبوبه فرجاد، شهربانو بادلی، محمد نسایی، سیدولی شجاعی لنگری، اعظم احمدی، محمد آبرین، حمیده آملی، حوریه آهنگر، محبوبه رودكی، كلثوم ریاحی، عالمه مؤمن یساقی، مسلم تیموری، الهام عرب احمدی، عبدالجلیل آخوندی، اسما فدایی، فریبا یوری و سیداسماعیل حسینی

جشنواره ملی نگاه سرخ از سوی كانون فرهنگی و هنری مسجد گلشن گرگان از تاریخ 19 لغایت 30 آذر ماه برگزار شد.

نمایشگاه 72 اثر برتر از امروز به مدت یك هفته در محل تالار فخرالدین اسعد گرگان دایر می باشد.

www.irna.ir/News/30741973/-/استانها/




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3865.html )