عنوان خبر:اعتراف روزنامه صهیونیستی هاآرتض: نیروهای ویژه ارتش اسرائیل به محض سقوط بشار اسد حمله به سوریه را آغاز می کنند
دوشنبه 12 دي 1390 - 02:23:52


اسرائیل رسما منتظر چراغ سبز آمریکاست و فشارهایی که از جانب لابی صهیونیست های آمریکا، آیپک به اوباما وارد می شود در مناظره های داغ سیاسی- نظامی نامزدهای انتخابات کنگره کاملا مشخص است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از صراط، روزنامه صهیونیستی هاآرتض امروز در مقاله ای نوشت: نیروهای ویژه ارتش اسرائیل به طور مداوم در حال ارزیابی موقعیت سوریه هستند تا به محض سقوط رژیم بشار اسد، حمله به سوریه را آغاز کنند. استراتژیست اسرائیلی با تاکید بیان می کند که دولت و ارتش برای نظام بعد از اسد نقشه های زیادی دارند و صد در صد روی حمایت آمریکا حساب ویژه ای باز کرده اند.

جاسوسان رژیم صهیونیستی با جمع آوری اطلاعاتی از میان سربازان وظیفه ارتش سوریه و نظامیان ناراضی درصدد برآورد نهایی از وضعیت حکومت اسد هستند. اما ظاهرا ارتش اسرائیل از همین میزان صبوری نیز برخوردار نیست! ارتش اسرائیل هم زمان با ورود کمیته ناظران اتحادیه عرب به سوریه، به حال آماده باش درآمده است و مشخص نیست اگر نتایج بازدید اعضاء این کمیته و بیانیه نهایی با خواست و نظر اسرائیل یکی نباشد ارتشیان رژیم تروریستی اسرائیل دست به چه اقداماتی خواهند زد.

از طرفی با آغاز سال نو میلادی عطش سیری ناپذیر صهیونیست ها برای جنگ افروزی در منطقه، گمانه زنی هایی را در مورد تکرار حمله به غزه برای انزوای حماس، میان دولتمردان آمریکایی و صهیونیست به راه انداخته است. حملات موشکی چند روز گذشته در واقع تست روانی منطقه برای برآورد هزینه های جنگ افروزی بوده است.

اسرائیل رسما منتظر چراغ سبز آمریکاست و فشارهایی که از جانب لابی صهیونیست های آمریکا، آیپک به اوباما وارد می شود در مناظره های داغ سیاسی- نظامی نامزدهای انتخابات کنگره کاملا مشخص است.

تقریبا روزی نیست که اوباما به اهمال و بی سیاستی در برخورد با ایران و در دفاع از شهرک سازی های جدید اسرائیل، متهم نشود. مشخص نیست برنامه کاخ سفید برای سال جدید میلادی چیست اما بی شک اسرائیل کمربندها را برای جنگی جدید محکم کرده است. جنگی که می تواند مناسبات منطقه ای خاورمیانه را به کل دستخوش تغییر کند. حتی بعید نیست با توجه به حمایت حزب الله لبنان و ایران از سوریه و حمایت ترکیه و برخی کشورهای دیگر منطقه از غزه، به نابودی کامل اسرائیل منجر شود. حداقل عواقب جنگ افروزی در خاورمیانه برای اسرائیل می تواند تکرار شکست تلخ صهیونیست ها و درهم شکستن هیمنه ارتش اسرائیل به دنبال رویدادهای جنگ تموز باشد.

 

www.seratnews.ir/fa/news/48971/-




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3871.html )