عنوان خبر:خیایان بیمارستان علی آبادکتول نیازمند پل عابر پیاده
سه شنبه 13 دي 1390 - 01:22:53


نبود پل عابر پیاده بر روی خیابان مقابل بیمارستان جدید علی آبادکتول موجب افزایش تصادف و تلفات جاده ای در این منطقه شده است.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، بیمارستان بقیه الله علی آبادکتول در مسیر خیابان اصلی گنبد – گرگان واقع شده است.

افزایش تردد خودرو و عابران پیادهف لزوم ساخت پل عابر پیاده در این منطقه را ضروری می سازد و نیاز است تا متولیان امر برای ساخت پل در ای منطقه برنامه ریزی داشته باشند.

در حال حاضر بود پل عابر پیاده مقابل بیمارستان علی آباد کتول موجب شده تا همواره شاهد بروز تصادفات مرگبار در این منطقه باشیم.

چندی پیش یکی از شهروندان علی آبادی هنگام عبور از خیابان مقابل بیمارستان بر اثر برخورد دو خودرو با یکدیگر جان سپرد.

تاکنون افراد زیادی در مسیر اصلی گرگان – گنبد در مقابل بیمارستان علی آبادکتول جانشان را از دست داده اند.

به اعتقاد مردم، چگونه در برخی شهرها و روستاها در مسیرهای کم تردد نسبت به ساخت پل عابر پیاده اقدام شده ولی در مسیر پردتردد خیابان مقابل بیمارستان علی آبادکتول این طرح اجرا نشده است.

به گفته شهروندان، این موضع بارها به متولیان امر اطلاع رسانی و گزارش داده شده است ولی تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش مهر، مسئولان راه و ترابری و شهرداری علی آبادکتول ساخت پل مقابل بیمارستان علی آباد کتول را به یکدیگر محول می کند و شهرداری معتقد است اجرای این طرح برعهده راه و ترابری است و راه و ترابری نیز شهرداری را متولی این کار می داند.

به هر روی، تعلل ادارات مسئول در ساخت پل عابر پیاده در مسیرهای پرترافیک از جمله خیابان مقابل بیمارستان جدید علی آبادکتول پپامدهای ناگواری برای شهروندان خواهد داشت.

 

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1499023




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3877.html )