عنوان خبر:برخورد جدي با مديراني که از امکانات دولتي در حمايت يک کانديدا استفاده کنند
سه شنبه 13 دي 1390 - 01:27:57


دبير هيأت بازرسي انتخابات استان گلستان گفت :
مديران وظيفه ندارند در حمايت از کانديدا فعاليت کنند، با مديراني که بخواهند از امکانات دولتي در حمايت يک کانديدا استفاده کنند، برخورد جدي و قاطعانه مي شود.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس، "محمد علي نوبخت "صبح امروز در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان گفت:مردم ما با اعتقاد به مباني اسلام در همه عرصه ها حضور دارند و در پرتو تدابير روشنگرانه امام و مقام معظم رهبري حرکت مي کنند.
مشاوراستاندارومدير دفتر ارزيابي عملکرد وپاسخگويي به شکايات استان اظهارداشت : انتخابات از نماد هاي برجسته نظام مردم سالاري ديني است که مردم مبنا و محور آن هستند.
به گفته وي، اجراي قانون، امانتداري و صيانت از آراي مردم وظيفه بازرسان است، که به طور جد پيگير آن هستيم.
نوبخت تصريح کرد : سعي مي کنيم بازرساني انتخاب کنيم که خوشنام و معتمد بوده و با بي طرفي در انتخابات شرکت کنند.
وي ادامه داد :نظارت بر اجراي قانون مهمترين وظيفه بازرسان است و با متخلفين و هر کسي که بخواهد رأي مردم را مخدوش کندبرخورد قاطع خواهيم کرد و به مراجع ذيصلاح گزارش مي کنيم.
دبير هيأت بازرسي انتخابات استان خاطرنشان کرد :انتخابات توزيع سرمايه نيست، برخي تصور نکنند که با توزيع پول مي توانند از مردم رأي بگيرند.
وي اضافه کرد :بطور قطع همه موارد تخريب، ترور شخصيت و تبليغات زودهنگام را زير نظر داريم و به مراجع ذيصلاح و امنيتي و قضايي گزارش خواهيم کرد.
نوبخت در پايان يادآورشد: اسلام مي تواند به همه نکات پاسخ دهد و اين جامعيت اسلام است مردم بر اساس جامعيت اسلام و اعتقاد به ارزشهاي والاي اسلام و ايمان است که پيروز شده اند قانون مداري و اخلاق مداري ، معيار ما  در سلامت انتخابات است که براي نظام ما نقطه قوت تلقي مي شود.

http://www.entekhabat.golestan.gov.ir/layers.aspx?quiz=newsc&id=13260



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3879.html )