عنوان خبر:راه‌اندازي ستاد ارتباط مردمي در گنبدكاووس در آستانه سفر احمدي‌نژاد
شنبه 10 مهر 1389 - 23:36:58


غلامعلي سوسرايي فرماندار شهرستان گنبدكاووس ، بعد از ظهر امروز در جلسه‌اي كه با حضور مديران شهرستان گنبدكاووس در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، هدف از اين جلسه را آمادگي براي سفر سوم رئيس‌جمهوري به استان گلستان و تشكيل ستاد ارتباط مردمي دولت و دريافت درخواست‌هاي مردمي عنوان كرد.



وي با بيان تشكيل ستاد ارتباطات مردمي افزود: همزمان با سفر قريب‌الوقوع رئيس جمهوري صندوق‌هايي براي دريافت نامه‎هاي مردمي در سطح شهر نصب خواهد شد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين از همه دستگاه‌هاي اجرايي خواست سابقه كاملي از مكاتبات مردمي سفرهاي گذشته هيئت دولت را به فرمانداري ارائه دهند.
سوسرايي با بيان اينكه قرار است پروژه‌هاي مهمي در شهرستان با حضور يكي از وزرا و هيئت همراه به نمايندگي از رياست جمهوري به بهره‌برداري برسد مهمترين اين پروژه‌ها را تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي با اعتبار 15ميليارد ريال، افتتاح پست 63 كيلو ولت اترك با اعتبار80 ميليارد ريال، بهره‌برداري مخازن ذخيره استراتژيك سوخت با اعتبار 45 ميليارد ريال و افتتاح مدرسه 16 كلاسه سينا در اين شهرستان اعلام كرد.
وي افزود: دومين سد لاستيكي شهرستان گنبدكاووس نيز با اعتبار 40 ميليارد ريال آغاز عمليات اجرايي خواهد شد.
سوسرايي همچنين خواستار ارائه گزارش دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص وضعيت پروژه‎هاي مصوب رياست جمهوري در سفر اول و دوم هيئت دولت به شهرستان گنبدكاووس شد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس حجم نامه‌هاي مردمي را حاكي از اعتقاد و اعتماد مردم به نظام اسلامي و كارآمدي دستگاه‌هاي اجرايي در حل و فصل مشكلات مردم بيان كرد و يادآور شد: درخصوص طرح مسائل مهم مردم 20 نفر از عموم اقشار جامعه با وزير ملاقات خواهند داشت.
سوسرايي با اشاره به نزديكي 75 امين سفر استاني رئيس جمهور دراستان گلستان گفت: اين سفرها در راستاي چهار شعار دولت از جمله گسترش عدالت و مهرورزي و تعالي و پيشرفت جامعه و خدمت به بندگان انجام مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-388.html )