عنوان خبر:تبعیت از ولایت فقیه اعتقاد همه مسلمانان
چهارشنبه 14 دي 1390 - 00:23:22


نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد همه مسلمانان تبعیت از ولایت فقیه است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه دوشنبه در حاشیه همایش بصیرت، تعهد و خدمت که در گرگان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نقطه اشتراک شیعه و سنی پذیرفتن ولایت است چرا که آنها معتقدند اگر کسی بمیرد و امام عصر خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
وی تصریح کرد: این شناخت تنها شناخت اسمی نیست چرا که دشمنان هم امام حسین (ع) را می‌شناختند، ولی از او اطاعت نکردند بنابراین آن شناختی مهم است که نتیجه‎اش تبعیت از ولایت، در عصر غیبت باشد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کسانی ‎که در مقابل فتنه‎ها سکوت می‎کنند در جایی‎ که امام، امر به آشکار دارد نوعی تمرد است.
طاهری افزود: اینکه کسی بگوید من بعضی از حرف‎های خدا، پیغمبر (ص) و امام را قبول دارم، کافر مطلق است، اما نه کافری که بدنش نجس باشد چرا که خدا را قبول دارد پس حرمتش باید حفظ شود ؛ اما مومن مسلمان نیست.
وی در پاسخ به این سوال که اگر فتنه‎گران توبه کنند پس ظلمی که به مردم شده چه می‎شود، خاطرنشان کرد: آنهایی ‎که به مردم ظلم کردند توبه‎شان زمانی قبول می‎شود که حق مظلوم را ادا کنند، اما اگر کسی سکوتش دیگران را منحرف نکرده باشد، فقط خودش از قافله عقب مانده است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با عوامل فتنه اذعان داشت: مهدی هاشمی فرار کرده و سران فتنه از جمله کروبی و موسوی، تدبیر نظام بر این بود که با آنها برخورد حبس نشود، اما مردم در عمل آنان را مانند مرده‌های متحرک می‎دانند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901012001449



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3886.html )