عنوان خبر:ابعاد جدیدی از برنامه مشترک بیگانگان و ائتلاف فتنه و ضدانقلاب محارب
چهارشنبه 14 دي 1390 - 00:45:19


جزئیات ابعاد جدیدی از برنامه مشترک سرویس های اطلاعاتی بیگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب توسط یک منبع مهم مقاومت اسلامی افشا شد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از دیپلماتهای فعال کشورمان که نمی خواست نامش فاش شود اعلام کرد: براساس اخباری که به دست یکی از گروههای اصلی مقاومت اسلامی در لبنان رسیده است، آمریکائیها با همکاری برخی از کشورهای وابسته و تعدادی از هم پیمانان خود و نیز با جلب همکاری اطلاعاتی – عملیاتی تعدادی از گروههای ضد انقلاب و بخشی از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجرای سناریوی عملیاتی موسوم به «هدیه 60» ( 60ُs GIFT) هستند.

وی اضافه کرد: بر مبنای این سناریو ، دولت آمریکا با همکاری دولت های فرانسه، انگلستان ،‌رژیم اشغالگر قدس و یکی از کشورهای مرتجع حاشیه جنوبی خلیج فارس و با ماموریت محوله به ائتلاف فتنه و ضدانقلاب قصد دارد به زعم خود سناریوی تحریم «انتخاباتی - اقتصادی» ایران در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را محور فعالیت های ضد ایرانی خود قرار دهد. در این سناریو تقسیم کاری بین بیگانگان و ائتلاف فتنه و ضدانقلاب صورت گرفته تا از سویی خط تحریم اقتصادی ایران با حداکثر عملیات روانی ظرف 60 روز آینده و در قالب چند فاز طراحی شده ، دنبال گردد و از سوی دیگر ائتلاف فتنه و ضدانقلاب با هماهنگی عناصر داخل و خارج از کشور ، اجزای دیگر سناریو را دنبال نمایند.

اخبار واصله به گروه مقاومت ضد اسرائیلی مورد بحث حاکی است که ماموریت هایی از قبیل دمیدن در شیپور «مخاطرات تحریم اقتصادی آمریکا» و ترویج ضرورت «تحریم انتخابات مجلس» و القای نارضایتی و یاس مردم و بازآفرینی شگرد سوخته تقلب ،‌از جمله مهمترین ماموریت های ائتلاف ضدانقلاب و فتنه گران می باشد. هم چنین ابلاغ شده است در ایام باقیمانده تا انتخابات مجلس ، گروه های مختلف اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور یک پیوند منسجم و سازمان یافته «اطلاعاتی – عملیاتی – رسانه ای» با همدیگر داشته باشند و در این زمینه ، بنگاه دولتی بی بی سی فارسی ، منسجم تر و قوی تر از مقطع فتنه 88 ، نقش هماهنگ کننده و پشتیبان را برای نامبردگان ایفا نماید.
این خبر اضافه می کند که در ستاد مذکور ، ارتباط سرویس های اطلاعاتی غربی با عناصر فتنه و گروهکهایی همچون منافقین و سلطنت طلبان و بنگاه سلطنتی بی بی سی فارسی را افرادی همچون اردشیر امیرارجمند ، تقی کروبی ، رجبعلی مزروعی ، مجتبی واحدی ، عبدالله مهتدی ، محسن کدیور ، کاظمیان ،‌شیرین عبادی ، حسین باستانی ، علیرضا نوری زاده و ... ایفا خواهند کرد.

این منبع مطلع تصریح کرده است که یک مرحله از سناریوی مورد نظر ،‌ابراز وجود یکی از احزاب اصلی فتنه گر و موضع گیری شدید تحریمی و تکفیری علیه انتخابات می باشد (ظاهراً منظور آنها حزب منحله مشارکت می باشد که چند روز پیش بیانیه ای به نام آن گروهک و حول همان موضوع اشاره شده در خبر، ‌منتشر گردید). فاز دیگر را ماموریتی تشکیل می دهد که به شیرین عبادی واگذار شده است. در راستای این سناریو ، عبادی موظف است به سرعت «کمپین حمایت از یکی از سران فتنه» را راه اندازی نماید و به او قول داده اند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعی حقوق بشر در غرب ، تشکیلات جهانی بهائیت ، لابی یهود و گروهک منافقین برخوردار بوده تا بدین ترتیب پروژه شکست حصر سران فتنه را کلید بزند. در این پروژه نیز بی بی سی فارسی و برخی دیگر از رسانه های بیگانه و ضد انقلاب او را پشتیبانی خواهند نمود.

وی ادامه داد: مرحله دیگر این سناریو بعهده اردشیر امیرارجمند سخنگو و مشاور عالی یکی از سران فتنه می باشد. در این چارچوب با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی سرویس اطلاعاتی فرانسه و با حمایت کاملاً پنهان سازمان منافقین ، اردشیر امیرارجمند موظف به راه اندازی سریع دفتر موسوم به شورای هماهنگی راه سبز امید در پاریس می باشد تا کانون رسمی و آشکار هم افزایی منافقین ، سلطنت طلبان ، عناصر فتنه و سایر گروه های اپوزیسیون در فرانسه شکل بگیرد. تدابیر حفاظتی و عملیاتی این دفتر نیز به تشکیلات امیرحسین جهانشاهی رئیس گروه «با موج سبز» و عامل مستقیم موساد در فرانسه واگذار شده است. ظاهراً ماموریت امیرارجمند نیز با برگزاری مراسمی پرسروصدا تحت عنوان «کنفرانس پرس» و انجام مصاحبه وی با خبرنگاران غربی در پاریس آغاز می گردد. در این نمایش ، امیرارجمند راه اندازی پروژه اصلی فتنه گران در فضای مجازی به منظور ایجاد ارتباطات امن شبکه های اجتماعی داخلی با عناصر بیگانه در خارج را (موسوم به طرح ت) اعلام خواهد نمود.

در این ماموریت نیز نقش هماهنگی رسانه ای و انجام تبلیغات گسترده را صادق صبا (رئیس بدنام بی بی سی فارسی) ایفا خواهد کرد.

این دیپلمات تاکید کرد: اطلاعات مهم دیگری درباره سناریوی «هدیه 60» در اختیار دارد که بخش های مهم تر و واجد طبقه بندی کاملاً سری را به دستگاه های ذیربط منتقل نموده و در صورت عدم ممانعت آنها،‌ بخش دیگر را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901013001324



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3889.html )