عنوان خبر:فرزند حاج ذبیح‌‌الله بخشی: دعای پدرم اول برای سلامتی رهبری و دوم برای جوانان بود
چهارشنبه 14 دي 1390 - 00:53:47


فرزند حاج ذبیح‌الله بخشی تاکید کرد:
یکی از ویژگی‌های ایشان توکل و توسل به درگاه الهی بود و همواره اول برای سلامتی رهبری و بعد برای جوانان دعا می‌کرد.



به گزارش پیام گلستان علی بخشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه فکری مرحوم حاج ذبیح‌الله بخشی سربلندی اسلام و انقلاب بود و همواره تاکید داشت که در ایران همگی باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.
وی تاکید کرد: ایشان معتقد بودند که برای تحقق این امر هم باید در صحنه باشیم و هم به صاحب اصلی اسلام و انقلاب توکل و توسل مدام داشته باشیم.
فرزند حاج ذبیح‌الله بخشی که خود جانباز هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان تلاش دشمنان و فریب‌خوردگان برای انحراف جوانان و نوجوانان بود و بارها شاهد بودیم که در نماز برای همه جوانان دعا می‌کرد و این دعا همراه با گریه و اشک‌های فراوان بود.
علی بخشی ادامه داد: کسانی که ایشان را می‌شناختند، شهادت می‌دهند که در دعاهای شبانه و پس از هر نماز، ابتدا سلامتی رهبری معظم انقلاب را از حضرت ولی عصر (عج) طلب و بعد برای جوانان دعا می‌کرد تا از خطر تهاجم فرهنگی دشمن ایمن باشند.

*فرزندان شهید حاجی بخشی آبرویش در برابر حضرت علی بود
وی با اشاره به خاطره‌ای از پدر مرحومش گفت: ایشان عاشق اهل بیت (ع) و ولایت بود و همواره می‌گفت نمی‌دانم پس از مرگ چگونه در برابر مولایمان علی (ع) حاضر شوم.
علی بخشی افزود: پدرم می‌گفت اندوخته‌ای برای آن دنیا ندارم و اگر پس از مرگ در برابر مولایمان علی (ع) حاضر شوم فقط می‌گویم من آبرویی ندارم و تنها اندوخته‌ام دو شهیدی است که تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ام.

*آرزوی حاجی بخشی شهادت در میدان نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب بود
وی در پایان تاکید کرد: ایشان برای خود یک آرزو بیشتر نداشت و آنهم می‌خواست در میدان نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب شربت شهادت را بنوشد و به همین دلیل هر گاه نظام و انقلاب به حضور ایشان نیاز داشت، ابتدا غسل شهادت می‌کرد و سپس به میدان می‌رفت.
حاج ذبیح‌الله بخشی از نیروهای مبارز و انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پس از یک عمر خدمت به اسلام و انقلاب و تقدیم چهار شهید (دو پسر، برادر و یک داماد) صبح امروز به همرزمان شهیدش و امام شهدا پیوست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901013001124



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3891.html )