عنوان خبر:باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم
پنجشنبه 15 دي 1390 - 02:17:07


نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:
برای اینکه فتنه‎های آینده گریبان‎گیرمان نشود باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم و از فرامین رهبری عدول نکنیم.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری عصر امروز در همایش زنان، بصیرت زینبی و گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع فرهنگیان تربیت معلم شهرستان گرگان اظهار داشت: ماموریت زینبی، بعضی مواقع فریاد زدن و رسوا کردن است.
وی با بیان اینکه اگر کسی نظام و ولایت را تضعیف کرد باید در مقابلش محکم ایستاد، بر این نکته تاکید کرد و افزود: فتنه 1388 تمام شد اما فتنه‎ها و امتحانات بزرگ‎تری در راه است و آنچه از روایات برمی‎آید این است که هر چه به زمان ظهور نزدیک‎تر می‎شویم ابتلائات و امتحانات، سخت‎تر از گذشته خواهد بود و باید خودمان را آماده کنیم تا همچون گذشته از این آزمون‌ها پیروز بیرون بیاییم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در عصر امروز باید خودمان را مسلح به بیان حقایق کنیم، اکنون جهاد این است که انسان در جامعه حرف حق را بزند و از آن ابایی نداشته باشد، لذا باید کسانی که در جریان فتنه، از فتنه‎گران بودند و یا سکوت کردند رسوا شوند اما اگر توبه کرده و دلیل‎شان را اثبات کنند اشکالی ندارد اما متاسفانه برخی هنوز حتی حاضر نیستند از جریان‌ 88 به نام فتنه یاد کنند لذا ما نمی‎توانیم نسبت به این افراد سکوت کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری مصون ماندن از فتنه را در گرو داشتن شاخص عنوان کرد و بیان داشت: برای اینکه فتنه‎های آینده گریبان‎گیرمان نشود باید متوسل به شاخص ولایت مطلقه فقیه باشیم و از فرامین رهبری عدول نکنیم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر هر کسی با هر سابقه‎ای هر چند درخشان از مسیر ولایت منحرف و به مقابله برخیزد باید با او برخورد رسواگرایانه کرد.
حجت‌الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: از جریان فتنه سال 1388 تاکنون در هر مناسبتی رهبر معظم انقلاب به فتنه پیش آمده اشاره می‎کند و بیان می‎دارد که گمان نکنید این سختی که در فتنه 1388 پشت سر گذاشته شد دیگر مراحل سخت‎تری نداریم بلکه باید خودمان را برای شرایط دشوارتر آماده کنیم.
وی ابراز داشت: دشمنان همواره برنامه‎ریزی دقیق می‎کنند، اما ما با داشتن شاخص ولایت فقیه هیچ نگرانی نداریم ولی باید یادآوری و هشدار در این زمینه را که یکی از وظایف دینی و ملی ماست به خاطر بسپاریم چرا که دشمن همیشه در کمین نشسته است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پنج پایه اساسی بنا نهاده شده است، اظهار داشت: از این پنج مبنای نماز، روزه، حج، زکات و ولایت، چهار شاخصه یک طرف و شاخصه ولایت فقیه در طرف دیگر است چنانچه در روایات مختلف نیز به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه نیز تاکید شده است.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه ولایت فقیه سبب سامان یافتن جامعه می‎شود، عنوان داشت: ولایت همانند عدد یک است که در کنارش صفرها ارزش می‎یابند و حال اگر عدد یک را برداریم دیگر صد صفر هم، هیچ ارزشی ندارند لذا اگر ولایت شاخص ملت نباشد امور پیش نخواهد رفت.
وی با اشاره به سخنان فوکویاما نظریه‎پرداز آسیایی آمریکایی‎تبار اظهار داشت: این نظریه‎پرداز معتقد است انقلاب اسلامی ایران مانند پرنده‎ای است که دو بال و یک محور دارد که یک بال آن شهادت‎طلبی و بال دیگر اعتقاد به امام زمان (عج) است و اما آن محوری که باعث می‎شود این دو بال معنا پیدا کنند ولایت فقیه است و می‎گوید مادامی‎ که ولایت فقیه باشد این پرنده اوج می‎گیرد و به هیچ‎وجه تیرهای شما به آن اصابت نمی‎کند اما وقتی این پرنده ضعیف شد می‎توان ولایت را نشانه گرفت.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به اهمیت جایگاه ولایت پی برده است، خاطرنشان کرد: اما بعضی خواص یا نفهمیده‎اند و یا می‎فهمند و منافع شخصی، حزبی، نفسانی و مادی خویش را بر منافع مردم و نظام ترجیح می‎دهند و با ولایت به مبارزه برخواسته‎اند.
حجت‌الاسلام طاهری بیان داشت: امروز این قوتی که در نظام اسلامی به وجود آمده به برکت ولایت فقیه است که دنیا را متحول کرده، لذا مادامی‎که در این کشور، ولایت در نزد مردم محبوبیت دارد این کشور هیچ آسیبی نخواهد دید.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3895.html )