عنوان خبر:نيروي انتظامي مظهر اقتدار و عزت نظام
شنبه 10 مهر 1389 - 23:40:16


نماينده ولي فقيه در استان گلستان، نيروي انتظامي را مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و گفت: چشم اميد مردم در برقراري امنيت به نيروي انتظامي است.



آيت اله سيدكاظم نورمفيدي روز شنبه در مراسم صبحگاه هفته ناجا از نيروي انتظامي به عنوان نيروي حافظ امنيت در جامعه ياد كرد و گفت: همه نيروهاي مسلح از عاملان برقراري امنيت بوده اما در اين ميان نيروي انتظامي از ويژگي خاصي برخوردار است.
امام جمعه گرگان، نقش امنيت در جامعه را به مانند هوا عنوان كرد كه اگر لحظه اي از جامعه گرفته شود زندگي افراد دچار مخاطره خواهد شد.
نماينده ولي فقيه در استان گلستان با بيان اين كه نيروي انتظامي با حركت در جاده قانون مي تواند مظهر اقتدار و عزت ملت باشد خاطرنشان كرد: اقتدار نيروي انتظامي اين است كه مخلان امنيت از اين نيروي فداكار بترسند و بي پناهان آن را پناهگاه خود احساس كنند.
آيت اله نورمفيدي رحمت و مهرباني را از ويژگي هاي نيروي انتظامي دانست و گفت: در صورت داشتن اين دو ويژگي نيروي انتظامي به جايگاه ويژه خود در بين مردم دست پيدا خواهد كرد.
فرمانده انتظامي گلستان نيز يكي از مهمترين افتخارات انتظامي گلستان را تقديم 277 شهيد در راه دفاع از ارزش هاي اسلامي عنوان كرد.
سردار 'حميد عطايي' روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي گلستان امنيت موجود در استان را بسيار مطلوب توصيف كرد و گفت: امنيت موجود حاصل تلاش كاركنان و تعامل و همكاري بسيار خوب مسئولان ادارات و نهادها و مردم با پليس است.
وي انهدام 39 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان را از موفقيت هاي بزرگ كاركنان در 6 ماهه نخست امسال عنوان كرد و اظهار داشت: بيش از يك هزار و 300 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي اين مدت از قاچاقچيان كشف شد.
فرمانده انتظامي گلستان گفت: آموزش هاي همگاني و ارتقاء سطح آگاهي هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان در دستور كار برنامه هاي هفته ناجا قرار دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-391.html )