عنوان خبر:برتری تیم بسكتبال شهرداری گرگان در برابر همیاری زنجان
جمعه 16 دي 1390 - 00:34:34


در هفته پنجم از دور برگشت و هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر بسكتبال باشگاه های كشور، تیم 'شهرداری گرگان' در برابر 'همیاری زنجان' به برتری دست یافت.



به گزارش پیام گلستان به نقل از ایرنا، در این دیدار كه عصر امروز در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم 'شهرداری گرگان' با نتیجه 90 بر 71 در برابر میهمان خود به پیروزی رسید.

در این بازی كه قضاوت آن را 'محمدرضا صالحیان' به عنوان سرداور به همراه 'محمد دوست' و 'محمد علیازاده' به عنوان داور اول و دوم و با نظارت 'حمید گرامیان' برگزار شد، تیم شهرداری در كوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 18 بر 17، 24 بر 11، 20 بر 17 و 28 بر 26 حریف خود را شكست داد.

در این بازی 'اسدالله كبیر' سرمربی تیم بسكتبال شهرداری گرگان، در تركیب اولیه تیم خود، 'حامد حسین زاده'، 'مجتبی قنبرنژاد'، 'آرمن الله وردی'، 'ساسون آبرامیان' و 'آندره برون' را قرار داد.

همچنین 'مجید ولی پور' سكاندار تیم همیاری زنجان در ابتدای بازی 'محمد زارعی'، 'آرش نجفی'، 'میلاد مزرعه'، 'محسن خسروی' و 'فریند كیمانی' را به میدان فرستاد.

در این دیار 'فریند كیمانی' بازیكن تیم همیاری زنجان با كسب 31 امتیاز، 5 ریباند و 2 بلاكشاد بهترین بازیكن میدان و تیم خود بود.

همچنین 'حامد حسین زاده' از تیم شهرداری گرگان در این بازی با كسب 28 امتیاز، 5 رباند و 1 بلاكشاد بهترین بازیكن تیم خود بود.

تیم بسكتبال شهرداری گرگان، در پایان هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر بسكتبال باشگاههای كشور با انجام 16 بازی، 5 برد و 11 باخت و مجموع 21 امتیاز را در كارنامه خود دارد و در هفته هفدهم روز دوشنبه در تهران به مصاف تیم پویا خواهد رفت.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3910.html )