عنوان خبر:استاندار گلستان: حاكمیت، هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد
جمعه 16 دي 1390 - 00:38:01


استاندار گلستان با بیان اینكه نتیجه انتخابات را مردم مشخص می كنند، گفت: حاكمیت هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد بلكه تنها مجری برگزاری سالم آن است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، 'جواد قناعت' روز پنج شنبه در نوزدهمین گردهمایی ائمه جمعه استان گلستان كه درمحل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد، افزود: با شروع ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان تبلیغات گسترده ای را برای كم رنگ و امنیتی جلوه دادن انتخابات انجام می دهند.

وی گفت: همه كسانی كه دارای عقل سلیم هستند می دانند كه انتخابات در ایران یكی از واقعی ترین و سالم ترین انتخابات درجهان است و برخلاف برخی كشورهای مدعی دمكراسی كه میزان مشاركت مردم آنان در انتخابات كم بوده و نتیجه را نیز حاكمیت مشخص می كنند، در ایران مشاركت مردم بسیار بالا و نتیجه انتخابات را نیز مردم مشخص می كنند.

قناعت، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و بزرگ نمایی برخی مشكلات و كمبودها را از دیگر حربه ها و توطئه های دشمنان برای انتخابات آتی برشمرد، اضافه كرد: داوطلبان و نیز طرفداران آنها باید مراقب این توطئه ها باشند و نباید برای كسب آرای بیشتر به این مسائل دامن بزنند.

وی همچنین با اشاره به نقش علما و روحانیون به عنوان حلقه واسط بین نظام و مردم جهت تنویر افكار عمومی برای حضور حماسی در انتخابات، تصریح كرد: ائمه جمعه در روشنگری و هدایت داوطلبان انتخاباتی در تبلیغات صحیح و نیز مردم در انتخاب اصلح نقش اساسی دارند.

استاندار گلستان همچنین از پیش بینی یكهزارو 200 شعبه اخذ رای در این استان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمامی شرایط و تمهدیدات لازم برای برپایی مطلوب و سالم انتخابات در استان فراهم شده است.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود نیز به سفر چهارم هیات دولت به گلستان اشاره كرد و افزود: دراین سفر كه همچون سفر اول خواهد بود رییس جمهور محترم به همه شهرهای استان سفر و وضعیت مصوبات سفرهای اول تا سوم را پیگیری خواهد نمود.

قناعت گفت: درحال حاضر چندین پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی شامل 'بیمارستان گرگان، فرودگاه كلاله، آبگیری سد كبودوال، كنارگذر علی آباد، 186 خانه بهداشت روستایی، محور جنگل گلستان و 7 هزار واحد مسكن مهر' دراستان آماده بهره برداری است كه درجریان سفر چهارم یا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار گلستان درپایان سخنان خود نیز از پرداخت مطالبات سویاكاران طی 2 هفته آینده، انجام كامل 25 هزار شغل پایدار (تعهد سال 90) و رفع برخی مشكلات فرهنگی با تشكیل كارگروه های تخصصی دراین استان خبر داد.

لازم به توضیح است نوزدهمین گردهمایی یك روزه ائمه جمعه گلستان با حضور تعدادی از مدیران كل این استان برگزار شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3912.html )