عنوان خبر:ولایت مداری رمز اقتدار نظام اسلامی است
جمعه 16 دي 1390 - 00:39:27


بخشدار مرکزی آق قلا ولایت مداری را رمز سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی، همواره و درمقاطع تاریخی مختلف، ولایت مداری خود را بارها و بارها اثبات کرده اند.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، طاهرقربان دلیجه پیش از ظهر پنجشنبه در همایش دهیاران روستاهای تابعه، حضور حداکثری و پایبندی به قانون را دو رویکرد اساسی و محوری دانست که در امر برگزاری انتخابات در دستور کار مسئولان و مجریان انتخابات قرار دارد.

 

بخشدار مرکزی آق قلا در این راستا عنوان کرد: مقام معظم رهبری انتخابات را مایه آبرو و عزت ملی دانسته اند، از اینرو همه‏ ما باید در عین حفظ وحدت و همدلی در انتخابات حضور فعالى داشته و با شور و شعور و درک کامل و آگاهى پاى صندوقهاى رأى حاضرشویم.

وی تاکید کرد: شوراها و دهیاران باید اهتمام ویژه‌ای در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم درصحنه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

دلیجه تاکید بر پایبندی به اصول اسلامى، تحقق ارزشها، مبارزه‏ با فساد، کار براى طبقات محروم وتلاش براى حفظ استقلال و عزت ملى را از جمله شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری برشمرد که باید از سوی کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

بخشدارمرکزی آق قلا حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه انتخابات را مهمترین عامل پویایی و افزایش نشاط اجتماعی و تقویت امنیت عمومی برشمرد.

وی افزود: جامعه اسلامی ما در سایه رهبری از تمامی تهدیدات دشمنان مصون مانده و از توطئه‌های آنان سربلند بیرون آمده است، از اینرو همگان وظیفه داریم بیش از گذشته جایگاه ولایت را شناخته و این جایگاه را تبیین کنیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3913.html )