عنوان خبر:حضور مردم در 9 دي نشانگر قدرت نظام جمهوري اسلامي است .
جمعه 16 دي 1390 - 00:49:11


فرماندار شهرستان  علي آباد کتول با اشاره به حضور با بصيرت و آگاهانه مردم در حادثه بزرگ و تاريخي9 دي گفت: حضور با بصيرت و آگاهانه ملت در اين روز ضمن محکوم نمودن فتنه پليد 88  آن را به زباله دان تاريخ سوق دادند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد ، علي اکبر کي پورفرماندار حضور مردم در 9 دي را نشانگر قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران يعني  حضور ،نقش و مشارکت مردم در سرنوشت شان دانست.
کي پور در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان علي آباد کتول نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بر برگزاري انتخاباتي سالم،باشکوه و بدون حاشيه در اين شهرستان تاکيد کرد.
ایشان  دعوت و جلب مشارکت حداکثري مردم  در انتخابات را وظيفه عمومي دانست و با اشاره به نقش، اهميت  و جايگاه روئساي ادارات در برگزاري انتخابات بدون حاشيه  خطاب به آنان افزود:روئساي ادارت بايد کاملا بي طرف باشند  و هيچ رئيس به لحاظ قانوني حق جانبداري ، تبليغات  عليه هيچ کانديدايي را ندارد.
سرهنگ موسوي فرمانده سپاه شهرستان علي اباد کتول طي سخنان کوتاهي گفت:در بحث راهيان نور بايد سعي بشود تا افراد جديد اعزام بشوند وي تاکيد نمود راهيان نور يکي از کارهاي مهم فرهنگي در سطح ملي است ومسئولان بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.
موسوي اظهارداشت:بحث راهيان نور از از تاکيدات مهم مقام معظم رهبري مي باشد و بايد به هر طريق ممکن اين امر مهم انجام شود .
وي افزود: اختصاص بودجه به اين کار فرهنگي عنايت ويژه مسئولان را مي طلبد زيرا کارهاي فرهنگي بزرگي چون راهيان نور بدون داشتن بودجه امکان پذير نخواهد بود.
موسوي  خاطر نشان نمود:خوشبختانه با پاي کار آمدن همه ادارات امسال ما در اعزام کاروان راهيان نور مشکل خاصي نخواهيم داشت .
وي تنوع در کارهاي فرهنگي را لازم دانست و گفت: مسئولان بايد در اين زمينه نگاه ويژه اي داشته باشند تا جوانان بصورت خود جوش جذب اينگونه برنامه ها بشوند تا از هجمه هاي دشمن و جنگ نرم در امان بمانند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3914.html )