عنوان خبر:برگزاری اولين جلسه کميته بانوان ستاد انتخابات شهرستان علي آباد کتول
جمعه 16 دي 1390 - 00:54:01


علي اکبر کي پور فرماندار علی آباد کتول :
روند اجرايي انتخابات بر اساس قانون بر عهده وزارت کشور و به طبع آن ستاد‌هاي انتخاباتي در استانداري‌ها و فرماندار ها است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی اباد کتول ، وي تصريح کرد: در کنار اقدامات لازم براي برگزاري صحيح و قانون‌مند انتخابات، وظايف مهم‌تري از جمله ايجاد شرايط سالم،‌ رقابتي و حداکثري در انتخابات بر عهده ستادهاي اجرايي در فرمانداري ها قرار دارد.
علي اکبر کي پورفرمانار شهرستان با تاکيد بر اينکه حضور تک تک مردم ايران در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، گفت: شرايط داخلي و خارجي کشور به صورتي است که حضور گسترده مردم در انتخابات آتي بسياري از تهديدهاي دشمنان خارجي و بدخواهان را خنثي خواهد کرد.
وي ادامه داد: به همين دليل يکي از مهمترين وظائف کميته بصيرت، ايجاد شرايط لازم براي حضور حداکثري مردم در انتخابات و آگاه کردن جامعه از حساسيت اين امر است.
کي پور در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه نقش بانوان در برگزاري سالم و رقابتي انتخابات انکار ناپذير است، گفت: به همين دليل کميته تخصصي و ويژه بانوان در ستاد انتخابات شهرستان  راه‌اندازي شده است.
وي خاطرنشان کرد: به همين دليل براي افزايش آگاهي و بصيرت جامعه نيازمند همراهي با بانوان که حدود 50 درصد جامعه ايراني را تشکيل مي‌دهند هستيم.
کي پور گفت: کميته بانوان ستاد انتخابات فرمانداري  در برگزاري هرچه باشکوه‌تر نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي موثرمي باشد.
وي ادامه داد :  انتخابات يک ارزيابي است که هم دوستان و هم دشمنان نظام با ارزيابي حضور مردم در صحنه به ميزان وفاداري و ميثاق ملت پي خواهند برد .
کي پوردرپايان ادامه داد: بانوان بعنوان نيروهاي هميشه پشتيبان نظام با حضور آگاهانه و با بصيرت خود در صحنه انتخابات بار ديگر با آرمانهاي امام راحل ، خون شهدا و مقام معظم رهبري و ولايت ميثاقي دوباره خواهند بست .



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3916.html )