عنوان خبر:پخش یک نماز جمعه منتخب از سیمای گلستان
جمعه 16 دي 1390 - 23:11:02


مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان از پخش یک نماز جمعه منتخب از سیمای استان خبر داد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، محمدعلی احمدی در گردهمائی ائمه جمعه استان گلستان اظهار داشت: از این به بعد با توجه به به اینکه پخش برنامه‌های سیمای مرکز گلستان به 20 ساعت افزایش یافته است علاوه بر پخش کامل نماز جمعه مرکز استان یک نماز جمعه منتخب از شبکه استانی پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: دشمن به بن بست رسیده و به جنگ نرم روی آورده از این رو برای مقابله با طرح و برنامه‌های دشمن در ارتباط با جنگ نرم روی دو بخش تامل داشته باشیم اول شناخت جنگ نرم، دوم شناخت مخاطبان و گروهی که مورد هدف قرار گرفته اند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم ایجاد فاصله بین رهبران انقلاب با مردم است.
احمدی افزود: باید با تبیین به موقع فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این توطئه وارد عمل شد، چرا که تنها راه شکست بن‌بست‌ها، توجه به فرمایشات ولایت فقیه به عنوان عامل وحدت‌بخش جامعه اسلامی است
وی ادامه داد: توجه دشمن در حال حاضر به جوانان، بانوان و نخبگان ما است و دشمن سعی در منحرف کردن افکار و ایده‌های آنها است و در این راه توجه ویژه‌ای نیز به بحث‌های احساسی دارد.
احمدی اضافه کرد: رسانه‌های غربی و برنامه‌هایی که از طریق ماهواره پخش می‌شود برای از بین بردن ارزش  و دستاوردهای ما برنامه‌ریزی شده و به گونه‌ای پیش می‌رود که افکار پاک ملت ما را پاک کند و طرح و برنامه‌های شوم خودشان را جایگزین کند.
وی تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی سعی دارد با ساخت برنامه‌های پرمخاطب در حوزه‌های مختلف و راه‌اندازی کانال‌های تخصصی عرصه را بر دشمن تنگ کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان ابراز امیدواری کرد ائمه جمعه استان علاوه بر سنگر نماز جمعه با صدا و سیما همکاری گسترده‌تری داشته باشند در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی حضور پررنگ و تاثیر‌گذار داشته باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3926.html )