عنوان خبر:برگزاری 10 همایش بزرگ فرهنگی در گلستان
جمعه 16 دي 1390 - 23:15:43


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:
در دهه فجر امسال و از دوم بهمن ماه تا 11 بهمن ماه 10 همایش بزرگ فرهنگی در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار خواهیم کرد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، غلامرضا منتظری در گردهمایی ائمه جمعه استان گلستان که در شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری این همایش‌ها حضور جوانان در صحنه است تا دشمنی که می‌گوید جوانان از انقلاب و اسلام فاصله گرفته‌اند حضور جوانان انقلابی، مومن و ولایت‌مدار را ببیند رسوا شود.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش که هر کدام با حضور 2 هزار نفر از جوانان شهرهای محل اجرا همراه خواهد بود نماز جماعتی باشکوه 2 هزار نفری برگزار خواهد شد و با سخنرانی سخنرانان برگزیده و مداحانی مطرح همراه خواهد بود.
منتظری اضافه کرد: همزمان با برگزاری این همایش‌ها نمایشگاهی از کتاب، عکس و هنرهای تجسمی برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد شد و به قید قرعه به 72 نفر از شرکت‌کنندگان هم بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد و در نهایت 72 نفر هم از بین برندگان در همایش در قالب یک کاروان راهی کربلای معلی خواهد شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای مرکز گلستان صورت گرفته تا همایش‌ها از شبکه سبز شبکه استانی مرکز گلستان پخش شود.
وی اذعان داشت: تشویق نوجوانان و جوانان به پرپایی نماز اول وقت و شرکت در نمازجماعت و نمازجمعه وقت روحیه اعتقادی آنان را قوی‌تر می‌کند و می‌تواند برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یک سلاح قوی محسوب شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3927.html )