عنوان خبر:تقديم 277 شهيد بزرگ‌ترين افتخار پليس گلستان است
دوشنبه 12 مهر 1389 - 06:36:52


به نقل از روابط عمومي معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، حميد عطايي افرمانده انتظامي گلستان ، منيت موجود در استان را بسيار مطلوب عنوان كرد و گفت: امنيت موجود حاصل تلاش كاركنان و تعامل و همكاري بسيار خوب مسئولان ادارات و نهادها و مردم با پليس است.



وي اعتماد مردم را بزرگ‌ترين سرمايه پليس دانست و افزود: امنيت عمومي به عنوان يكي از مهم‌ترين نيازهاي جوامع انساني در پرتو مشاركت فعال و آگاهانه مردم حاصل مي‌شود.
عطايي تقديم 277 شهيد در راه دفاع از ارزش‌هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي را از بزرگ‌ترين افتخارات نيروي انتظامي گلستان عنوان كرد و گفت: پليس برخورد با مجرمان و قاچاقچيان مواد مخدر را از وظايف ذاتي خود دانسته و با مشاركت مردم نسبت به كساني كه بخواهند به هر نحو امنيت جامعه را خدشه‌دار كنند برخورد قانوني مي‌كند.
عطايي انهدام 39 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان را از موفقيت‌هاي بزرگ كاركنان در شش ماهه نخست امسال عنوان كرد و اظهار داشت: بيش از يك تن و 300 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي اين مدت از قاچاقچيان كشف شد.
فرمانده انتظامي گلستان گفت: آموزش‌هاي همگاني و ارتقاي سطح آگاهي‌هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان در دستور كار برنامه‌هاي هفته ناجا قرار دارد.
وي احداث مجموعه رفاهي، ورزشي و خدماتي انتظامي گلستان خبر داد.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: به منظور تأمين نيازمندي‌هاي رفاهي، ورزشي و خدماتي كاركنان انتظامي استان مجموعه رفاهي ورزشي احداث مي‌شود.
عطايي افزود: با توجه به هماهنگي به عمل آمده با بنياد تعاون ناجا و تصويب ابوالفضل قنبرپور رياست اين بنياد، مجموعه فرهنگي ورزشي و خدماتي انتظامي گلستان به منظور تأمين نيازمندي‌هاي رفاهي، ورزشي و خدماتي كاركنان انتظامي استان احداث مي‌شود.
وي ادامه داد: اين مجموعه فرهنگي ورزشي، استخر سرپوشيده بزرگسالان و كودكان، سونا و جكوزي، سالن بدنسازي و سالن‌هاي جنبي را شامل مي‌شود.
فرمانده انتظامي گلستان فضاي اين مجموعه فرهنگي ورزشي را 2 هزار و 200 متر‌مربع عنوان كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-393.html )