عنوان خبر:ران پال: آمریکا از دخالت در امور داخلی ایران دست بردارد
يكشنبه 18 دي 1390 - 03:10:37


نامزد جمهوریخواه آمریکا با انتقاد از سیاست‌های اوباما، اظهار داشت که هیچ سندی مبنی بر نظامی بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود ندارد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از فارس ، ران پال نامزد جمهوریخواه آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی اوباما، آن را تحت تأثیر دخالت‌ها در امور داخلی ایران دانست و اذعان داشت که روش اوباما، روشی دیکتاتوری است.

به گزارش شبکه راشا تودی، ران پال اقدام اوباما در تصویب لایحه اخیر را سؤ استفاده اوباما از اختیارات قانونی خود دانسته و آن را بر خلاف نظر کنگره عنوان کرد.

پال در بخش دیگری از صحبت‌های خود، تحریم‌های آمریکا علیه ایران را برای صلح خاورمیانه بسیار مخرب خوانده و آن را زمینه‌ساز درگیری و تنش در این منطقه دانست.

این سیاستمدار آمریکایی همچنین در یکی از سخنرانی­های خود گفت: اگر چه هیچ مدرکی دال بر غنی سازی اورانیوم توسط ایرانی­ها وجود ندارد، آن­ها خود را آماده مورد حمله قرار گرفته شدن می­کنند و اقدامات لازم را برای مقابله با تهدیدها انجام می­دهند.

گفتنی است باراک اوباما رئیس جمهور امریکا ۳۱ دسامبر (۱۰ دیماه) در اقدامی به منظور مجازات شرکت‌ها و بانک‌های خارجی که با بانک مرکزی ایران رابطه تجاری دارند، طرح تحریم این بانک را امضا کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3936.html )