عنوان خبر:همه باید انتخابات مجلس نهم را حساس و با ظرافت ببینند
سه شنبه 20 دي 1390 - 02:34:20


استاندار گلستان با تاکید بر اینکه این انتخابات مانند انتخابات عادی سال‌های گذشته نیست، افزود: همه باید این انتخابات را حساس و با ظرافت ببینند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، جواد قناعت در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در این برهه زمانی بزرگ‌ترین خدمت به نظام اسلامی، برگزاری انتخابات مجلس است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و بدون دغدغه در استان بزرگ‌ترین هدف ماست که باید بدون هیچ التهابی برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن به مخدوش کردن این انتخابات امید دارد، افزود: این انتخابات یک انتخاب واقعی است و تعیین‌کننده مردم و رای داخل صندوق هستند نه حاکمیت.
وی تصریح کرد: انتخابات به واسطه ثمره خون شهدا و نظام عزیز اسلامی ایجاد شد و در واقع انتخابات ثمره مردم‌سالاری دینی است.
استاندار گلستان اضافه کرد: هرچه آحاد مردم در انتخابات بیشتر حضور پیدا کنند قدرت ملی و بین‌المللی ایران اسلامی مستحکم‌تر خواهد شد.
قناعت با بیان اینکه مردم ما به مجلس یک نگاه خاصی دارند، اظهار داشت: مردم مجلس را یک سنگر می‌دانند که می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان تقابل داشته باشد.
وی ادامه داد: دشمن هم مجلس را یک جایگاه محکم و خوبی می‌داند و اگر آدم‌هایش را وارد مجلس کند، یک سنگر قوی در مقابل نظام و حاکمیت می‌شود.
به گفته قناعت مجلس هم برای نظام و هم علیه نظام یک سنگر است.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: مردم شهر، روستا و کوی و برزن درگیر انتخابات می‌شوند و می‌خواهند در سرنوشت خود نقش‌آفرین باشند.
استاندار گلستان گفت: دشمنان و فتنه‌گران درصدد تربیت یک نیروی اجتماعی سامان یافته برای یک روز مبادا و خاص الزاما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قناعت با تاکید بر اینکه این انتخابات مانند انتخابات عادی سال‌های گذشته نیست، افزود: باید این انتخابات را حساس و با ظرافت ببینیم و دقت لازم را داشته باشیم و خودمان را برای برخورد صددرصد آماده نگه داریم.
وی تاکید کرد: مدیران به ویژه فرمانداران، بخشداران و مدیران کل، مدیران شهرستانی و هیئت‌های اجرایی در انتخابات در خصوص طرفداری و حمایت از کاندیداها هیچ دخالتی نکنند.
استاندار گلستان اضافه کرد: این انتخابات باید سالم‌ترین انتخابات باشد و نسبت به هر انتخاباتی پاک‌تر باشد.
وی به دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تاکید کرد: با متخلفان در موضوع انتخابات بسیار منطقی، محکم و با زبان تند برخورد کند.
عدم دخالت جانبداری مدیران در موضوع انتخابات، استفاده از اموال دولتی برای کاندیداها، برگزاری همایش‌های مختلف برای مشارکت حداکثری مردم، دقت در به‌کارگیری نیروهای اجرایی و نمایندگان فرمانداران، تامین نیازها و امکانات انتخابات، حفظ رتبه برتر ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و توجه به وحدت و جلوگیری از التهاب و بحران از نکات مهم تاکیدی استاندار به مدیران بوده است.
130 نفر برای نامزدی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان داوطلب شدند.
استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده است که در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا به مرکزیت گرگان، دو نماینده در مجلس حضور خواهند داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3957.html )