عنوان خبر:اعزام 35 هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور
سه شنبه 20 دي 1390 - 02:35:01


جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:
برای سال جاری برنامه‌ریزی داریم که 35 هزار نفر گلستانی را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، حسین کریمی در جلسه ستاد کاروان راهیان نور اظهار داشت: اهمیت موضوع اردوهای راهیان نور در سطح کشور بسیار مهم است و باید این فرهنگ که در دفاع مقدس به وجود آمده و موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است را حفظ و گسترش دهیم.
وی با اشاره به شرایط سیاسی ایران در منطقه اذعان کرد: امروز ایران در منطقه با اقتدار با دشمنان خود صحبت می‎کند و آنها را تحقیر کرده و با وجود اینکه قدرت‎های پوشالی در منطقه حضور دارند اما جرات کوچک‌ترین نگاهی به سمت ایران ندارند و همه اینها به برکت همان ایثار و ایستادگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به وجود آمده است.
کریمی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران جرات تهدید و تجاوز به خاک ایران را ندارند و هر روز که می‎گذرد از تمام سنگرهایی که در منطقه غصب کرده بودند، عقب‌نشینی می‎کنند و اینها همه به برکت خون شهداست.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: اگر راه شهدا را زنده نگاه داریم و این فرهنگ را صحیح و خالص به نسل حال و آینده انتقال دهیم، آینده اسلام و انقلاب را تضمین خواهیم کرد و این کوچک‌ترین قدمی است که می‎توانیم در راه حفظ ارزش‎های هشت سال دفاع مقدس برداریم.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته با همکاری مسئولان استانی وظیفه خود را در اعزام کاروان راهیان نور به خوبی انجام دادیم، بیان داشت: سال گذشته با همت مسئولان 25 هزار و 311 نفر را به اردوهای راهیان نور در قالب همه اقشار، بسیج دانشجویی، دانش‎آموزی، طلاب، محلات و قشرهای مختلف اعزام کردیم.
کریمی با بیان اینکه سال 1388 تعداد افراد اعزامی به اردوهای راهیان نور 9 هزار نفر بوده است، تاکید کرد: در سال گذشته تعداد اعزام سه برابر سال‎های پیشین بود و ثابت کردیم که می‌توانیم اعزام قوی از لحاظ کمی و کیفی در این خصوص داشته باشیم و بر همین اساس برنامه‎ریزی انجام شده که هر سال نسبت به سال گذشته در اعزام راهیان نور هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی سیر صعودی داشته باشیم.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امسال از 16 مهر برنامه اعزام اردوهای راهیان نور را شروع کرده‎ایم، اظهار داشت: در قالب بسیج دانش‎آموزی 22 هزار نفر دانش‎آموز دوم متوسطه را به این اردوها اعزام خواهیم کرد که بخش اعزام برادران تمام شده است و در بخش خواهران که از 28 دی ماه آغاز می‎شود تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: همچنین از 15 اسفند ماه اعزام بسیج محلات و اقشار آغاز می‎شود که برنامه‌ریزی شده است که در مجموع اعزام دانش‎آموزی و بسیج محلات 35 هزار نفر گلستانی را با همکاری مسئولان به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3959.html )