عنوان خبر:هفته ناجا فرصت ويژه اجتماعي براي تعميق سطح تعامل پليس با مردم است
دوشنبه 12 مهر 1389 - 06:40:30


فرمانده انتظامي گلستان گفت: هفته نيروي انتظامي يك فرصت ويژه اجتماعي براي تعميق سطح تعامل ناجا با دستگاه‌هاي دولتي و اقشار مختلف مردم است.



حميد عطايي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه هفته ناجا در شهرستان گنبدكاووس هفته نيروي انتظامي را يك فرصت ويژه اجتماعي براي تعميق سطح تعامل ناجا با مردم عنوان كرد و افزود: در اين هفته ارائه خدمات مضاعف انتظامي به بالاترين سطح خود خواهد رسيد.
وي ادامه داد: سه مولفه خدمت، رحمت و قدرت نيروي انتظامي در طول برگزاري هفته ناجا به نمايش عموم گذاشته خواهد شد و همراهي و همگامي مردم با پليس نقش تعيين كننده‌اي در تحقق اهداف و برنامه‌هاي هفته ناجا خواهد داشت.
رئيس پليس گلستان شعار اعتماد شما پشتوانه اقتدار ما را برگرفته از تعامل خوب مردم با پليس عنوان كرد و افزود: نيروي انتظامي در برقراري حفظ نظم و امنيت نيازمند همكاري مردم است و تماس روز افزون مردم با پليس نشان از اعتماد آنان به خدمت‌گذاران خود در مجموعه انتظامي است.
عطايي برپايي نمايشگاه‌هاي هفته ناجا را در افزايش آگاهي‌هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان بسيار موثر دانست و تصريح كرد: طبيعتا افزايش آگاهي‌هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان كاهش آسيب‌هاي اجتماعي را در پي خواهد داشت.
وي از تعامل و همكاري مسئولان ادارات و نهادها در برپايي نمايشگاه هفته ناجا تقدير كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-396.html )