عنوان خبر:در گفت و گو با رئیس کنگره جهانی یهود مطرح شد: تلاش پادشاه بحرین برای نزدیکی به صهیونیست ها برعلیه ایران
چهارشنبه 21 دي 1390 - 02:44:03


حمد بن عیسی آل خلیفه،  پادشاه بحرین روز یکشنبه به آقای مارک شیز معاون رئیس کنگره جهانی یهود که از روحانیون برجسته یهودی است در یک مصاحبه 45 دقیقه ای که آنها با همدیگر در منامه پایتخت بحرین در ماه گذشته داشته اند گفته است که ایران یک دشمن برای همه ما می باشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از بولتن نیوز ، رابی مارک شینر  در این زمینه می گوید که من چندین نقطه نظر و محور را در این گفت وگو به عنوان محورهای مشترک مورد توجه قرار دادم و درمورد آن صحبت کردیم و نهایتاً خلیفه بحرین به نقاط مشترکی با ما دست پیدا کرد و دیدگاه ما در زمینه ایران به هم نزدیک شد.

رابی شینر همچنین اعلام کرده که خلیفه بحرین موافقت نموده در پایان سال میلادی جدید میزبان یک همایش و گفتگو بین صهیونیست ها و مسلمانان در خاک بحرین باشد.

او می گوید که لیست مدعوین برای این کنفرانس هنوز مشخص نشده و در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

رابی شینر همچنین می گوید که خلیفه حمد تنها به خاطر مسائل ایران به سمت یهودیان نیامده است او می خواهد مشکلات داخلی خود را حل نماید  و قصد اصلاحات و کمک برای رسیدن به تفاهم با مخالفین خود را دارد.

رابی شینر همچنین می گوید که اکنون فرصت مناسبی برای گفتگو بین مسلمانان و یهودیان وجود دارد که باید آنها این مذاکرات را که هیچ موقع انجام نشده است را عملی نمایند.

کنگره جهانی یهود از اصلی ترین تشکیلات تبلیغاتی و قابل نفوذ صهیونیست ها در دولت ها  و مراکز سیاسی جهان است که سعی می کند که با بکارگیری مذهب و آیین ادیان ابراهیمی سلطه و سیطره صهیونیسم را در جهان گسترش داده و بعنوان اهرم تبلیغاتی صهیونیست ها در دنیا فعالیت نماید.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3969.html )