عنوان خبر:گلستان آماده پذيرايي از رئيس جمهور و هيئت دولت
دوشنبه 12 مهر 1389 - 06:43:02


مهندس جواد قناعت استاندار گلستان، در حاشيه جلسه شوراي اداري در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نگاه جهانيان در نخستين سخنراني رئيس جمهور پس از سفر به نيويورك در استان گلستان به گونه‌اي ويژه خواهد بود، لذا مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرمانداران و روابط عمومي‌ها بر خود وظيفه مي‌دانند نسبت به آگاه‌سازي مردم در اين حضور در معيت صدا و سيما كمال همكاري را داشته باشند.



وي با اشاره به تشييع سه شهيد جاويدالاثر در گرگان و علي‌آبادكتول افزود: اميدواريم اين تشييع‌هاي پر بركت تلنگري به مسئولان باشد كه در سايه خون اين شهيدان امنيت خاطر به وجود آمده است.
استاندار گلستان از هدفمند كردن يارانه‌ها به عنوان اقدامي كه در آن بيش از نيمي از اوقات رسانه‌ها و راديوهاي غربي را به خود اختصاص داده است نام برد و افزود: زماني كه اقدامي اصولي بخواهد صورت گيرد انگشت اشاره دشمن به همان سو نشانه مي‌رود.
قناعت تمامي شرايط براي حضور هيئت دولت به استان گلستان را آماده ارزيابي كرد و ادامه داد: بر اين اميد هستيم كه اين سفر نيز همچون ديگر سفرهاي هيئت دولت به استان منشأ خير و بركت براي گلستاني‌ها باشد.
وي خاطرنشان كرد: بر همين اساس از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و ستادي مي‌خواهيم با حضور فعال خود در مراسم استقبال از هيئت دولت شركت داشته باشند، لذا فردا نيز براي مديران تعطيل نيست و بايد نسبت به فراهم كردن مقدمات سفر تمامي توان خود را به كار گيرند.
استاندار گلستان از سفر سوم به عنوان تفكر عدات‌خواهانه رياست جمهوري به معناي واقعي كلمه ياد كرد و گفت: اين نگاه و تفكر به كل كشور سبب تحولات چشمگير كشور در مقايسه با سال‌هاي گذشته بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-398.html )