عنوان خبر:دهه فجر زمینه‌ساز تحقق آرزوهای نظام
چهارشنبه 21 دي 1390 - 21:39:09


امام جمعه آزادشهر گفت:
دهه فجر باید زمینه‌ساز تحقق آرزوهای نظام باشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‎الاسلام سید محمد حسینیان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر اظهار داشت: دهه فجر و قیام مسلمین علیه کفار ریشه در قرآن دارد و از اتفاقات مبارک و تاثیرگذار تاریخ اسلام به شمار می‎رود.
وی تصریح کرد: در برگزاری همایش ائمه جمعه استان گلستان که به میزبانی شهرستان آزادشهر و در دانشگاه آزاد برگزار شد شاهد همکاری و تلاش مسئولان و دستگاه‎های دولتی بودیم که از این بابت از همه دست‎اندرکاران نهایت تشکر را داریم.
این مسئول ابراز داشت: با انقلاب اسلامی که در سال 1357اتفاق افتاد جمهوری اسلامی ایران جایگزین حکومتی جبار و دست نشانده پهلوی شد تا بسیاری از خواسته‎های ملتی مسلمان تحقق پیدا کند که برگزاری نماز جماعت‎های باشکوه و اقامه نماز جمعه به بهترین شکل ممکن و باشکوه هر چه تمام‌تر بخشی از این خواسته‎ها بود که به یمن نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.
امام جمعه آزادشهر عنوان کرد: ملت ما این فضای ایده‎آل و آرامش را به راحتی به دست نیاورده‎اند و برای رسیدن به آن تلاش زیادی کرده‎اند و خون جوانان بسیاری ریخته شده است از این‌رو زنده نگه داشتن ایام‎الله دهه فجر با احترام امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدرمان ضروری و واجب است و باید از اولویت‌های اصلی ما در برنامه‎های ویژه بهمن ماه باشد.
حسینیان ابراز امیدواری کرد: شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه به انقلاب مهدی موعود (عج) پیوند بخورد و باعث برقراری نظم و آرامش در تمام جهان شود.
وی از مسئولان خواست در کنار برنامه‎های دهه زمینه‌ساز انتخاباتی سالم و شفاف همراه با حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3987.html )