عنوان خبر:اين هفته؛ گلستان ميزبان هيئت دولت
دوشنبه 12 مهر 1389 - 06:44:25


مهندس جواد قناعت استاندار گلستان در آستانه سفر هيئت دولت به استان در ششمين جلسه شوراي اداري استان كه با حضور مديران استاني در سالن جلسات استانداري گلستان در سخناني گفت: با پيگيري امور براي سفر هيئت دولت به استان آماده مي‌شويم تا در پرتوي آن استان گلستان به گلستان واقعي مبدل و شاهد پيشرفت هر چه بيشتر و ترقي در اين استان باشيم.



وي از دو ارمغان رياست جمهوري خبر داد و اظهار داشت: احمدي‌نژاد پيش از ورود به استان گلستان با ارتقاي بخش گاليكش كه پيش از اين يكي از بخش‌هاي شهرستان مينودشت به شمار مي‌رفت، ارمغاني ارزنده به اين استان اهدا كرد.
استاندار گلستان از موافقت با اخذ تسهيلات براي پتروشيمي گلستان به عنوان ديگر ارمغان رئيس جمهوري به گلستان ياد كرد و افزود: اين مهم كه با همكاري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت كماكان بخشي از نگراني گلستاني‌‌ها را مرتفع خواهد كرد.
استاندار گلستان ادامه داد: با رويكرد عدالت محوري دولت به رفع مشكلات معيشتي مردم مي‌پردازد و با اين هدف درجهت ايجاد بسترهاي مناسب و لازم در جامعه براي تحقق شعار حمايت از مردم شاهد تلاش‌هاي گسترده‌اي دراين خصوص توسط دولتمردان بوديم.
قناعت افزود: حضور هيئت دولت در استان‌ها و تشكيل جلسات دولت براي تصويب مصوبات متناسب با نياز مناطق مختلف كشور براي اجراي سريع و صحيح اجرايي شدن بحث نظارت بر روند اجراي پروژه‌ها ازجمله دلائل تشكيل اين جلسات به دنبال هر سفر هيئت دولت به هر استان است.
به گفته وي نخستين سفرها در چهار سال دولت نهم آغاز شد كه در پي آن با 60 سفر استاني امري اساسي صورت گرفت و استان‌ها دست خوش تحولات چشمگيري شدند و اين در حالي بود كه برخي از رجال سياسي كار را نشدني فرض مي‌كردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-399.html )