عنوان خبر:مبارزه با مواد مخدر باید فراتر از وظایف دستگاهی باشد
پنجشنبه 22 دي 1390 - 02:25:57


استاندار گلستان گفت:
مبارزه با مواد مخدر باید فراتر از وظایف دستگاهی و به عنوان یک وظیفه انسانی و ارزشی باشد.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس ، جواد قناعت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: استکبار جهانی با شیوع مواد مخدر در صدد است تا منافع اقتصادی خود را تامین کند و از رشد و پیشرفت کشورمان به همت جوانان شجاع و پاک جلوگیری کند.
وی با اشاره به شرایط جغرافیایی کشور و مجاورت با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر تصریح کرد: همین موضوع، کار مبارزه با این مواد افیونی را در ایران دشوارتر ساخته است.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان به افزایش مواد مخدر، تبدیل شدن آن از سنتی به صنعتی و شرایط حساس استان اشاره کرد و افزود: مقابله با این بلای خانمانسوز یک وظیفه همگانی است.
قناعت از تلاش‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در چند ماه گذشته تشکر کرد و گفت: اقدامات انجام شده توسط اعضای شورا رضایت‌بخش بوده اما باید تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد و با مواد مخدر فراتر از وظایف دستگاهی و به عنوان یک وظیفه انسانی و ارزشی برخورد شود.
استاندار گلستان پاک‌سازی برخی مناطق آلوده به مواد مخدر را از موفقیت‌های چند ماه گذشته مسئولان و اعضای شورای هماهنگی دانست و خاطر نشان کرد: در ادامه این روند، برگزاری مانورهای مناسب با همکاری مردم ضروری است.
وی از اعضای کمیته‌های چهارگانه پیشگیری، مقابله، درمان و حقوقی خواست که اقدامات تخصصی و پیگیری‌های بیشتری را نسبت به گذشته داشته باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3990.html )