عنوان خبر:قانون معیار اصلی در انتخابات
جمعه 23 دي 1390 - 02:11:10


رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی خطر وابستگی نامزدها به مراکز قدرت و ثروت را گوشزد کرد و افزود: ملاک و معیار اصلی در انتخابات، قانون است.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ایرانبخش ظهر پنجشنبه در در یکصدو هشتاد و دومین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول افزود: وظیفه ما دانشگاهیان تبیین نقش بیشتر مجلس برای مردم در بحث قانوگذاری و اطلاع رسانی و تبلیغات برای گرم کردن تنور انتخابات است.

وی گفت: قانون گرایی، بصیرت افزایی و حضور حداکثری شرایط یک انتخابات سالم را مهیا می کند.
ایرانبخش با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ایستادگی قاطعانه نظام بر اصول و حضور هوشمندانه در صحنه اظهارداشت: تجربه ملت ایران در طول 32 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جریان انتخابات، تجربه پرباری است و مردم شریف ایران در این زمینه کوله‌باری از تجربه را با خود بهمراه دارند.
رئیس کمیته پژوهش و فناوری منطقه 10 با اشاره به توطئه های دشمنان از قبیل تحریم و سیاه‌نمایی مسائل داخلی کشور عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمن تمام توان خویش را در تخریب اقتدار ملت ایران بکار گرفته است، قانون گرایی، بصیرت افزایی و حضور حداکثری اساتید، کارکنان و دانشجویان میتواند شرایط یک انتخابات سالم را مهیا کرده و عاملی جهت تحکیم ساختارهای قانونی نظام شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3999.html )