عنوان خبر:ترور دانشمندان ایرانی ناشی از درماندگی دشمنان است
جمعه 23 دي 1390 - 02:42:26


دانشگاهیان دانشگاه آزاد علی آباد کتول با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دکتر مصطفی احمدی روشن تاکید کردند: این حرکتها ناشی از عجز و درماندگی دشمنان برابر پیشرفتهای روز افزون ایران اسلامی است.


به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول بیانیه ای برای محکوم کردن این حادثه تلخ بیانیه ای صادر کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است، در آستانه دومین سالگرد شهادت دکتر علیمحمدی، باری دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین منافقان کور دل بیرون آمد و یکی از شاگردان برجسته مکتب سرخ سید الشهدا در مقام استاد دانشگاه، آماج ترور ناجوانمردانه یزیدیان زمان قرار گرفت.

در این بیانیه تصریح شد: بی شک این اقدام ابلهانه استکبار جهانی به دست سرویس های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی از عجز و درماندگی آنان در مقابل پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در حوزه های مختلف علمی و فناوری و اقتدار روزافزون ملی و بین المللی در کنار موج بیداری اسلامی خبر می دهد.
در این بیانیه عنوان شد: حکایت ترور اندیشمندان و نخبگان کشورمان برای مردم این مرز پرگوهر حکایت جدیدی نیست و در این سه دهه که ایران اسلامی عزیز پرچم انسانیت و معنویت را در سراسر جهان به اهتزاز در آورده، سردمداران استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی این حرکت اصیل و متعالی را مورد غضب و دشمنی قرار دادند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند.
دانشگاهیان علی آباد تاکید کرده اند: دنیا بداند که با شهادت دکتر مصطفی احمدی روشن که به حق یکی از فرماندهان جبهه جنگ نرم بود نه تنها خللی در جبهه معنویت و عدالت ایجاد نخواهد شد بلکه این عروج ملکوتی باعث تقویت اراده راستین افسران جوان این جبهه خواهد گردید و به رغم تمامی تحریم های علمی، دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، تربیت و پرورش هزاران دانشمند فرهیخته را دنبال کرده و در راستای تحقق سند چشم انداز افق 1404 گام برخواهد داشت.


دانشگاهیان واحد علی آباد کتول ضمن عرض تسلیت و تعذیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر "ارواحناله فدا"، نائب بر حقش مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران، دانشگاهیان و خانواده معزز شهید احمدی روشن ، علو درجات را از خدای متعال برای این شهید عزیز مسئلت کرده وعنوان کردند: ضمن محکومیت این اقدام تروریستی با روح بلند شهیدان پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون راه آنان را ادامه دهیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4003.html )