عنوان خبر:رتبه بندي و اعتبارسنجي مشتريان بزودي در شعب بانك ملي
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:39:42


دكتر 'محمدابراهيم منصورخاكي' عضو هيات مديره بانك ملي ايران، شامگاه يكشنبه در جمع رؤساي حوزه ها، شعب و مديران ستادي اداره امور شعب استان گلستان افزود: اين سامانه كمك مي كند تا مشتريان به صورت دقيق تر اعتبارسنجي شوند و تسهيلات بر اساس اعتبار مشتري پرداخت شود.



وي تصريح كرد: بدين منظور بايد تلاش كنيم بانك اطلاعاتي قوي در شعب ايجاد شود.
وي با بيان اين كه در طرح هدفمندي يارانه ها بيش از 25 درصد سرانه سرپرست خانوارها در بانك ملي است، افزود: بخشي از وجوه حاصل از هدفمند كردن يارانه ها به منظور توسعه بخش هاي مختلف اقتصادي كشور، به صورت تسهيلات به طرح ها اعطا و 50 درصد نيز به مردم بازپرداخت مي شود.
وي اضافه كرد: اولين انتظار ما از حوزه ها و شعب، انجام سريع امور، به ويژه سرعت بخشي در فرآيند اعطاي تسهيلات است.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران با عنوان اين كه بايد نهايت دقت و مراقبت به عمل آيد تا از ايجاد نارضايتي جلوگيري شود، گفت: بخشي از وظيفه اجراي طرح هدفمند كردن يارانه ها به عهده بانك هاست.
دكتر منصورخاكي ادامه داد: بنابراين ضروري است با روش ها و تدابير مختلف به صورتي برنامه ريزي كنيم كه حداكثر رضايت براي افرادي كه به شعب براي دريافت وجوه خود و يا اخذ تسهيلات مراجعه مي كنند، ايجاد شود.
وي در ادامه،‌ مديريت نيروي انساني را سخت ترين نوع مديريت دانست و افزود: اكثر كاركنان داراي تحصيلات عاليه و ذهن هوشيار هستند و در اين شرايط مديران بايد خيلي تلاش نمايند تا الگوي خوبي براي افراد زير مجموعه باشند.
در ابتداي اين مراسم رئيس اداره امور شعب استان گلستان ضمن ارائه گزارشي از عملكرد اداره امور گفت: با تلاش مستمر همكاران بيش از 32 درصد منابع استان در اختيار بانك ملي است.
'رحمان تقوي'‌ افزود: سرمايه گذاري خوبي نيز در صنايع بزرگ استان از طريق بانك ملي ايران انجام پذيرفته است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-402.html )