عنوان خبر:روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: در صورت ادامه پیشرفت هسته ای، مبارزه شکل جدیدی به خود خواهد گرفت!
دوشنبه 26 دي 1390 - 02:15:02


واکنش ایران به تهدید های اسرائیل که از موضع ضعف و برای فرار از موقعیت کنونی و شکستن حصر صورت می گیرد بی شک، برای صهیونیست ها و حامیان غربی شان جالب خواهد بود.



به گزارش پیام گلستان به نقل از صراط؛ هاآرتص نوشت: ساخت سلاح هسته ای نیاز به مقدار کافی اورانیوم یا پلوتونیوم دارد. همچنین نیاز به امکانات غنی سازی مواد رادیو اکتیو و ابزار ارسال بمب به هدف (بمب و هواپیما ، کلاهک و موشک ها، و در سطح تاکتیکی، پوسته ها و مین های زمینی) دارد. اما شاید مهم ترین اصل نیاز به دانشمندان، مهندسان و اپراتورهایی است که سوئیچ بمب را می سازند و فشار می دهند!

نویسنده مقاله ضد ایرانی این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اعتقاد شیعیان به جهان پس از مرگ، شهادت طلبی دانشمندان و نیروهای متخصص ایرانی را به عنوان خصیصه مهم و نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی می کند.

هاآرتص بسیار تلاش کرده است تا بگوید واقعا مشخص نیست که چه کسی تروریست ها را با ایران فرستاده است. حتی پا را فراتر گذاشته است و انگشت اتهام به سمت دولت های غربی و عربستان گرفته است تا به طریقی بتواند آرامش را به جامعه وحشت زده اسرائیل از ترس حملات تلافی جویانه ایران، بازگرداند.

وی ایرانی ها را افرادی معرفی کرده است که در اولین واکنش همیشه اسرائیل را مقصر می دانند و در مورد اخیر با حمله به رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل پیش دستی رد پیش بینی وقوع حوادث غیر طبیعی و نظامی در ایران در سال ۲۰۱۲ را مقصر دانسته است. اما اشاره ای به اقدام هماهنگ غربی ها در مورد امضاء موساد پای ترورهای دانشمندان ایرانی، نکرده است.

هاآرتص در یک حرکت اشتباه در مقام حمایت از تروریست ها برآمده و با نقض غرض گفته است: هرکس که این تروریست ها را به ایران گسیل داشته است ۲ پیام برای رژیم ایران فرستاده است؛ اول این که ما می دانیم شما در حال بازسازی سیستم های خود هستید و به همین دلیل دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

دوم این که در صورت ادامه بازسازی و پیشرفت هسته ای، بی شک مبارزه شکل های جدیدی به خود خواهد گرفت! حامیان تروریست ها مصمم هستند تا به پایگاه های سپاه پاسداران در منطقه، سکوهای نفتی و بالاتر از همه، خود رژیم و سران آن صدمه وارد کنند (!)

گفتنی است واکنش ایران به تهدید های اسرائیل که از موضع ضعف و برای فرار از موقعیت کنونی و شکستن حصر صورت می گیرد بی شک، برای صهیونیست ها و حامیان غربی شان جالب خواهد بود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4021.html )