عنوان خبر:اقدام شایسته ایرانیان مقیم آمریکا
دوشنبه 26 دي 1390 - 02:15:49


گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا با انتشار نامه ای خطاب به رسانه های جهان، از آنها خواسته اند به دخالت آمریکا و اسرائیل در قتل دانمشندان اتمی ایران اعتراض کنند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از بولتن ، در این نامه از همه ایرانیان خواسته شده است این متن را برای تمامی روزنامه های آمریکا ارسال نمایند و از آنها بخواهند جلوی جنگ طلبی های فزاینده آمریکا را بگیرند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:
هدف دولت ما صرفا تحت فشار گذاشتن ایران برای متوقف کردن غنی سازی اورانیوم نیست، بلکه راه انداختن یک جنگ پنهان و نامشخص با ایران است. در سال ۲۰۱۰ ایران هدف هجوم ویروس استاکس نت قرار گرفت. استاکس نت یک کرم تکنولوژیکی است که برای از کار انداختن صنعت هسته ای آن کشور تهیه شده بود.

در ماه مه سال ۲۰۱۱ شبکه PSB به اظهارات گری سامور، هماهنگ کننده کاخ سفید برای کنترل تسلیحات و سلاح های کشتار جمعی اشاره کرد که گفته بود:
ما (ایالات متحده آمریکا و متحدانمان) هر کاری را انجام می دهیم تا مطمئن بشویم که این اقدامات ما برای ایرانی ها پیچیده و حل کردنش برای آنها تبدیل به موضوعی سخت شود.
این اظهارات سامور اقرار به درگیر بودن و دخالت آمریکا در ماجرای تولید و ورود استاکس نت به ایران را دارد.

در نوامبر ۲۰۱۰، یک خودروی بمب گذاری شده باعث کشته شدن یک دانشمند هسته ای ایران را به نام مجید شهریاری شد.

در ژوئن ۲۰۱۱، افراد مسلح به ضرب گلوله باعث کشته شدن دانشمند هسته ای ایران، داریوش رضایی و همسرش شدند

در نوامبر ۲۰۱۱، انفجار مرموز درپایگاه های نظامی ایران به وجود آمد که اعلام شد که پدر موشک بالستیک ایران در آن انفجار کشته شده است.

دو هفته بعد، یکی دیگر از انفجارها باعث صدمه زدن به تأسیسات غنی سازی اورانیوم شد و دیگری در 12 دسامبر، در کارخانه فولاد بود باعث کشته شدن 16 نفر شد.

در همان ماه یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، "نیوت گرینگیج"، از حزب جمهوری خواه، آشکارا در تلویزیون ملی آمریکا اظهار داشت که به حداکثر رساندن عملیات مخفیانه ... از جمله "گرفتن دانشمندانشان از آنها" ... با حداکثر هماهنگی با اسرائیل، و  در پایان ، با وجود تمام اینها ، هر آن چیزی که شما لازم دارید برای سرنگونی رژیم اسلامی ایران را برای شما فراهم می کنیم. اینها کلمات کدینگی هستند، برای جنگ سخت و تمام عیار نظامی علیه ایران .

پرزیدنت اوباما هم قانون تامین دفاع ملی آمریکا موسوم به (NDAA) را که شامل اعمال تحریم های شدیدتر علیه ایران می شد امضا کرد.

تا اینکه در نهایت، روز چهارشنبه، دانشمند هسته ای ایران مصطفی احمدی روشن، ترور شد .

در همه این موارد ، ایالات متحده و اسرائیل شده اند دخیل هستند .

هیچ بحثی در کنگره و در انجمن های عمومی در مورد این که آیا برای آمریکا شروع یک جنگ دیگر که بر پایه تجربیات ویرانگر ما در عراق و افغانستان عاقلانه است نشده است.

البته برای ما باید جای تعجب نیست، این اقدامات ما را مانند ماجرای ویران کننده سارایوو و بی فایده جنگ شرق میانه به دردسر و زحمت خواهد انداخت. همان طور که آن در عراق انجام شد. مطبوعات نقش حیاتی در اجازه این اتفاق دارند.اکنون زمانی مناسب برای مجله های خبری و دیگر رسانه ها برای متوقف کردن تبلیغات جنگ و فرصتی برای آغاز کردن گزارش های درباره واقعیت می باشد.

۱.ایران سلاح های هسته ای ندارد .تنها قدرت هسته ای در خاورمیانه اسرائیل است. اسرائیل در حال حاضر با هیچ گونه محدودیت و تحریمی برای توسعه مخفیانه سلاح های هسته ای روبه رو نیست ، چرا باید ایران محدودیت داشته باشد؟

۲-اسرائیل بارها و بارها به همسایگان خود حمله کرده است. ایران در قرن اخیر به هیچ کشوری حمله نکرده است. (هر چند که آنها قطعا از خود در برابر حمله ۱۹۸۰ عراق دفاع سرسختی کردند).
ایران واقعا چه نوع تهدیدی را برای آمریکا دارد؟

واقعا چه کسی پشت ماجرای این همه عجله برای جنگ وجود دارد؟ همان نومحافظه کارانی که جنگ ویرانگر عراق را که چند سال متمادی برای ما به همراه آورند، خواستار جنگ با ایران هستند؟

چرا خبرنگاران و رسانه ها، عذرخواهی این "مقامات" را به خاطر شکست هایی که به بار آوردند را عیان نکردند؟ رسانه ها قدرت های بزرگی برای نفوذ سیاست هستند.
آنها مسئولیت هایی متناسب برای گزارش دهی صادقانه دارند. عذر خواهی بعد از ده سال بعد برای شکست و افول آمریکا جهت استفاده از تبلیغات شخصی و انتخاباتی و امتناع کردن از تحقیق مورد نیاز در این مورد به کشور ما کمک نخواهد کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4029.html )