عنوان خبر:ميزان مشارکت در استان گلستان حداکثري خواهد بود
سه شنبه 27 دي 1390 - 02:58:36


رئيس ستاد انتخابات استان گفت :
ما به حضور حداکثري مردم استان در انتخابات اعتقاد داشته و در روز 12 اسفند پيش بيني مشارکت عمومي بالايي در گلستان داريم.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در گلستان ، عليرضا جمشيدي شامگاه شنبه در دهمين جلسه ستاد انتخابات استان افزود : استان گلستان داراي ويژگي هايي است که طبيعتا سبب مشارکت حداکثري ميشود که مهمترين آن دين مداري و پر رنگ بودن مسائل اعتقادي در بين مردم استان است.
وي ادامه داد : وجود قوميتهاي مختلف و زيست مسالمت آميز و برادرانه آنها درکنار هم و ديگر اينکه تجربه اي که از حضور پرشکوه مردم استان در دوره هاي قبل داريم  گواهي بر حضور حداکثري گلستانيها در انتخابات است.
جمشيدي خاطر نشان کرد : در استان گلستان، ثبت نام شدگان و داوطلبين داراي جريانهاي سياسي متنوع و داراي ويژگي هاي قوميتي و جنسيتي هستند و از اين بابت ، مانعي جهت حضور حداکثري نخواهيم داشت.
معاون سياسي امنيتي استاندار يا دآور شد : ما دشمنان قسم خورده اي داريم که در راس آنها اسرائيل غاصب و آمريکاي جنايتکار قرار دارند به همين دليل بايد براي انجام هر فعاليت و ماموريتي با ضريب اطمينان حرکت کنيم.
وي افزود: چنانچه ضريب اطمينان محيا و فراهم باشد ترديدي نداريم که به لطف الهي نظام اسلامي سربلند و سرفراز خواهد بود.
رئيس ستاد انتخابات استان تاکيد کرد : اگر امروز الگوي عملي جهان اسلام و نهضت هاي اسلامي هستيم به اين دليل است که عملا در مقابل استکبار و زياده خواهان موفق بوده و هيچگاه تسليم خواسته هاي آنها نشده و حتي يک گام هم عقب ننشسته ايم.
به گفته وي : آنچه که براي استکبار دردآور و براي دوستان ، الگوي عملي مي باشد ، رفتار هوشمندانه ، مدبرانه و راهبري نظام ديني است که امروز مقام معظم رهبري اين مسئوليت خطير را بعهده دارند و مديريت مي کنند براي دوستان ما اطمينان بخش بوده و براي دشمنان ما نا اميد کننده است چون هيچ راه نفوذي نمي توانند پيدا کنند تا به نظام ضربه اي بزنند.
جمشيدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت :  ستاد انتخابات و هياتهاي اجرايي در تاييد صلاحيت ها هرگز سليقه اي عمل نکرده و بلکه به مستندات مراجع چهارگانه عمل کرده اند.
وي ادامه داد : بر اساس قانون بايد هياتهاي اجرايي حوزه هاي انتخاباتي 6 گانه استان از مراجع 4 گانه استعلام مي کردند که اينکار انجام شد و پس از دريافت جوابيه استعلامات،اعضاي هياتهاي اجرايي به رياست فرمانداران تشکيل جلسه داده و با بررسي مستندات مراجع 4 گانه در خصوص صلاحيتها اعلام نظر کرده اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4035.html )