عنوان خبر:سفر سوم نشانه تفكر عدالت‌خواهانه رياست جمهوري
دوشنبه 12 مهر 1389 - 23:41:48


استاندار گلستان با اشاره به برنامه سفر سوم دكتر احمدي نژاد به اين استان گفت: سفر سوم نشانه تفكر عدالت‌خواهانه رياست جمهوري است.



مهندس 'جواد قناعت' روز دوشنبه از سفر سوم به عنوان تفكر عدالت‌خواهانه رياست جمهوري به معناي واقعي كلمه ياد كرد و افزود: اين نگاه و تفكر درخصوص كل كشور سبب تحولات چشمگيري در نقاط مختلف در مقايسه با سال‌هاي گذشته شده است.
وي تمامي شرايط را براي حضور هيئت دولت در استان گلستان آماده ارزيابي كرد و اظهار اميدواري نمود سفر سوم نيز همچون ديگر سفرهاي هيئت دولت به استان منشأ خير و بركت براي گلستاني‌ها باشد.
قناعت با تاكيد بر اينكه گلستان آماده استقبال از رييس جمهوري و هيئت دولت است ،اضافه كرد: برهمين اساس از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و ستادي مي‌خواهيم با حضور فعال در مراسم استقبال شركت داشته باشند و نيز روز تعطيل براي مديران تعطيل نيست و بايد نسبت به فراهم كردن مقدمات سفر تمامي توان خود را به كار گيرند.
وي همچنين با اشاره به تشييع پيكر پاك سه شهيد جاويدالاثر در علي آبادكتول اظهارداشت: اميدواريم تشييع پيكر پاك شهدا ، يادآوري براي مسوولان باشد كه امنيت بوجود آمده در سايه خون شهيدان بدست آمده و از دستاوردهاي فداكاري آنان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-404.html )