عنوان خبر:بهترين نماد حكومت ها ميزان مشاركت مردم در انتخابات است
سه شنبه 27 دي 1390 - 02:59:27


مشاور استاندار و مديركل دفتر خانواده و بانوان استانداري گلستان گفت:
بهترين و مهم ترين نمادي كه سرمايه هاي اجتماعي براي حكومت ها مي سازند، ميزان مشاركت مردم در انتخابات است.



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخابات نهم مجلس در گلستان ، دكتر مهري مهدوي با اشاره به استراتژي منحصر به فرد امام خميني (ره) « جمهوري اسلامي، نه يك كلمه كمتر و نه يك كلمه بيشتر » افزود: حضرت امام 33 سال قبل، اصرار و پافشاري جدي بر اين جمله داشتند، ايشان با اين استراتژي منحصر به فرد در مقابل همه سهم خواهان و زياده خواهان از انقلاب ايستاد و يك مردم سالاري ديني را براي حكومت نهادينه كرد.
دكتر مهدوي كه در همايش زنان و بصيرت زينبي (س) شهرستان آق قلا سخن مي گفت، اضافه كرد: اكنون كه بيش از سه دهه از انقلاب مي گذرد بيشتر از هر زمان ديگري اهميت اين تفكر ناب حضرت امام (ره) پديدار مي شود.
وي اظهار داشت: ضمانت بقاي حكومت ها علاوه بر رهبري، پشتوانه مردمي است، مردم بزرگترين سرمايه اجتماعي براي حكومت ها به شمار مي روند، به همين خاطر نظام هاي ديكتاتوري بدترين بحران ها را دارند آن هم بحران سرمايه اجتماعي (نبود پشتوانه مردمي).
مشاور استاندار گلستان با بيان اين كه هميشه بعد از انتخابات، معادلات دشمنان نظام به هم مي ريزد و آن ها را دچار نااميدي، ياس و احساس ناتواني مي كند گفت: مشاركت حداكثري مردم اين سرمايه هاي اجتماعي، معادل توان نظامي، دفاعي و تسليحاتي ما، دشمن را به عقب مي راند.
دكتر مهدوي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري انتخابات سرمايه گذاري عظيم ملت ايران است خاطرنشان كرد: دشمن وقت، سرمايه، نيرو و ... صرف مي كند، با هر ابزار وارد مي شود و هميشه دنبال جدا كردن پشتوانه و سرمايه از نظام است.
وي در ادامه افزود: در سرمايه گذاري، انتظار ايجاد قدرت و توليد سود است، مردم سود مي برند با هر برگ راي، سهم آن ها در توليد قدرت عظيم انقلاب و جمهوري اسلامي در دنيا مشخص مي شود.
مشاور استاندار و مديركل دفتر خانواده و بانوان استانداري گلستان خاطرنشان كرد: انتخابات پرشورتر، عظمت بيشتري را در جهان براي ايران اسلامي به ارمغان خواهد آورد.
همايش زنان و بصيرت زينبي (س) از سوي دفتر بانوان فرمانداري آق قلا در راستاي افزايش مشاركت اجتماعي و ارتقاء سطح دانش، بينش و بصيرت اقشار مختلف بانوان در مسجد جامع شهر انبارالوم برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4042.html )