عنوان خبر:لزوم اتخاذ تدبیری ویژه برای محافظت از دنشمندان هسته ای
چهارشنبه 28 دي 1390 - 02:38:34


انجمن های اسلامی، هیئت مذهبی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در بیانیه ای از دستگاههای امنیتی خواستند تدبیری ویژه برای محافظت از دانشمندان هسته ای در نظر بگیرند.



به گزارش پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: بی تردید راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه ای و قرار گرفتن بر فراز قله  علم و دانش در مقیاس جهانی برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نشده ، بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و تقویت روحیه جوانان آینده ساز ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

آنان با عرض تسلیت شهادت مظلومانه دانشمند نخبه جوان به محضر مبارک حضرت بقیه الله  الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده شهید و جامعه دانشگاهی کشور اعلام کردند: شاگردان ممتاز مکتب سیدالشهدا (ع) در آزمونی دیگر در سنگر علم و دانش با نثار خون خود پرده از چهره نفاق استکبار جهانی و تروریسم دولتی برداشتند و به خیل عظیم کاروان شهدای اسلام از بدر و خیبر تا دفاع مقدس پیوستند.

در این بیانیه تصریح شده است: شهادت احمدی روشن، گواهی دیگر بر صدق راه انقلاب اسلامی است و این امر به فضل الهی انگیزه و امید قشر دانشگاهی را برای تلاش بیشتر در عرصه علم و تقوا، افزون خواهد کرد.
به تاکید آنها، امروز که جبهه علمی، جبهه جهاد و پیشروی کشور است، اگر مصطفی احمدی روشن را از ما گرفتند، مصطفی احمدی‌های دیگر هنوز بیدار و هوشیارند و راه این جهادگر عرصه علمی را با قوت هر چه تمام‌تر در راستای پیشرفت همه جانبه کشور ادامه خواهند داد.
دانشگاهیان علی آباد از دستگاه‌های مسئول و نهادهای اطلاعاتی ، امنیتی خواستند که تدبیری ویژه برای محافظت از دانشمندان هسته ای در نظر بگیرند که خون آشامان جهانی نتوانند به اهداف پلید و غیر انسانی خود برسند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4051.html )