عنوان خبر:شرکت تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول به عنوان شركت تعاوني برتر
پنجشنبه 29 دي 1390 - 02:58:27


بدنبال بازدید مسئولین اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از پروژه 60 واحدی شرکت تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول ، شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی به عنوان شرکت تعاونی برتر در سطح شهرستان شناخته شد .



به گزارش پیام گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد واحد علی آباد ، در حاشیه این بازدید رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی علی اباد کتول ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه ، پیشرفت چشمگیر این پروژه 60 واحدی را نشان از همدلی و همکاری کلیه اعضا عنوان کرد و افزود : انصافاً این شرکت تعاونی بعنوان برترین شرکت تعاونی مسکن در شهرستان و استان مطرح است .
علی مزیدی در ادامه اظهار داشت : برای پیشبرد اهداف این شرکت تعاونی از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهم کرد .
در ادامه علی شکی ، رئیس بانک مسکن شهرستان گفت: این شرکت تعاونی به تمام تعهدات خود در قبال بانک مسکن عمل کرده و تاکنون پیشرفت فیزیکی آن از حد معمول فراتر بوده است .

گفتنی است شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی واحد علی آباد کتول در سال 86 پس از اخذ مجوز از اداره کل تعاون با شماره ثبت 1200 فعالیت خود را آغاز نموده و با خرید زمینی به مساحت 6600 متر مربع در بهترین نقطه شهرستان ، اتمام فاز اول و تحویل 60 واحد مسکونی به سرمایه گذاران را تا چند ماه آینده در برنامه دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4053.html )