عنوان خبر:سردار قدیریان: نیروهای بسیج و سپاه دنیا را خواهند لرزاند
پنجشنبه 29 دي 1390 - 03:06:13


احمد قدیریان در سالگرد شهادت سردار رشید اسلام منصور قدیریان در هیئت عاشقان روح الله در سخنانی کوتاه به تبیین و بررسی نقاط قوت وضعف نظام جمهوری اسلامی در طول 33 سال عمر آن پرداخت .



به گزارش پیام گلستان به نقل از صراط، مدیر مجمع فرهنگی شهید بهشتی در این باره گفت: دنیا با 4عامل اطلاعاتی ، نظامی ، سیاسی و اقتصادی در اوایل انقلاب برتمامیت ایران چیره بود، اما امام راحل (ره) با داشتن عامل پنجم یعنی حکومت دینی.  فرهنگی برآن 4 عامل دشمن غلبه نمودند.
قدیریان ضمن مقایسه 4 عامل موجود در اول انقلاب اظهار داشت: دنیا ، اقتصاد قوی داشت و اقتصاد کوپنی ما که دست رنج بهزاد نبوی و میرحسین موسوی بود هیچ رونقی نداشت . مسائل سیاسی ما چندسالی دست سحابی ، قطب زاده ، ابراهیم یزدی و میرحسین موسوی بود که در حقیقت دست آمریکایی ها بود. وضیعت اطلاعاتی مناسبی نداشتیم ، دنیا اطلاعات مارا داشت، وضیعت نظامی ما اسفناک بود برای خریدن سیم خاردار باید مجوز می گرفتیم اگر موافقت می شد به ما می فروختند. امام امت با تکیه بر عنصر پنجم و توکل برخدا و امید به موفق و پیروز شدن این انقلاب را به جلو هدایت نمودند.
وی در ادامه افزود: شعارمیر حسین موسوی و کروبی تغییر بود ، آنها قصد تغییر چه چیزی را داشتند؟ آقای کروبی در زمان ریاست مجلس عدم توانایی خود را در اداره مجلس نشان داده بود، رییس جهمور دولت اصلاحات 8 سال به دنبال تغییر بود .

کاراین افراد به جایی رسیده که اظهارمی کنند: اگر مادر نظر سنجی به این برسیم که 30دصد مردم در انتخابات شرکت می کنند مابردیم  واز خارج به ما کمک خواهند کرد و مادر براندازی نظام موفق خواهیم شد.  اگر 50درصد بشود نظام موفق خواهد شد و ما باید کاری کنیم تا  از گردونه خارج نشویم.
مدیر مجمع فرهنگی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد شهید روشن و دیگرشهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: دنیا از سپاه وبسیج می ترسد ، سردار مقدم در وصیت نامه خود گفت برروی قبر من بنویسید که من میخواستم اسراییل را نابود کنم.
دنیا را بچه های بسیج و سپاه خواهند لرزاند.
سردار احمد قدیریان در پایان با اشاره به اینکه سیستم های موشکی ما آنقدر پیشرفته و قوی است که هرکجا را بخواهیم میتوانیم هدف قرار دهیم اضافه کرد: حربه جدید دشمن در بخش اقتصادی است و در بحث اتنخابات نگرانی وجود ندارد .

قدیریان در پایان افزود: وظیفه ما هوشیارانه عمل کردن و گوش به فرمان ولی فقیه بودن است چراکه دشمن به دنبال بی محتوا کردن جوانان است که موفق نخواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-4057.html )